ضمانت اجرایی محکم تر در برنامه ششم برای واگذاری خدمات به دفاتر چاپ
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۵

 

 

به گفته بسیاری از نمایندگان مجلس اگر چه ایجاد دفاتر مزایای بسیاری  در ایجاد شغل و تسهیل در ارائه خدمات به مردم وکاهش بار دولت داشته است اما بی توجهی و دهن کجی برخی از سازمانها و تلاش آنها جهت حفظ منافع موجب مشکلات بسیاری برای بخش خصوصی فعال در این بخش شده است، امری که نیازمند  تدبیر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و نیز همکاری بخش های دولتی مرتبط  است .

 

 

به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات ( WWW.ICTB.IR) محمد باقر سعادت در گفت و گو با خبرنگار ما با تاکید بر عملکرد قابل قبول دفاتر پیشخوان  خدمات دولت در انجام وظایف خود گفت:در برخی از بخش ها و استان ها انتقاداتی به عملکرد این دفاتر شده است که می توان با نظارت و مدیریت صحیح این مشکل را برطرف کرد.



وی تصریح کرد:ایجاد این دفاتر موجب افزایش اشتغال در برخی از مناطق و نیز افزایش رضایتمندی مردم و سهولت دسترسی به امور اداری به خصوص در روستا ها و بخش های استانی شده است که این از مزیت های ایجاد این دفاتر به شمار می رود.



او ادامه داد:نظارت بر این دفاتر باید بیشتر شود ضمن این که سازمان ها به واگذاری خدمات خود به این دفاتر اقدام کنند تا شاهد افزایش خدمت رسانی به مردم باشیم.



**لزوم یکسان سازی کیفیت خدمات ارائه شده در دفاتر


این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری مجلس بر واگذاری خدمات سازمان ها به دفاتر پیشخوان دولت توضیح داد:در برنامه ششم توسعه ضمانت اجرایی محکم تری برای واگذاری خدمات سازمان های دولتی به دفاتر پیشخوان خدمات دولت در نظر گرفته شده است؛ مجلس در پی این است که دولت در جهت چابک سازی گام بردارد و سازمان های دولتی خدمات خود را به این دفاتر  واگذار کنند.



سعادت به این نکته نیز اشاره کرد که ارائه خدمات در دفاتر در همه نقاط کشور مانند هم نیست؛ به عنوان مثال در برخی از روستاها خدمات کیفیت مطلوب را ندارد که در این راستا باید به ارائه خدمات با کیفیت در همه نقاط کشور توجه ویژه شود.


انتهای پیام