page contents
دوشنبه, ۰۷.۰۱.۱۳۹۶

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاسیس: 1383/7/7

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

اوقات شرعی



آمار

mod_vvisit_counterامروز825
mod_vvisit_counterدیروز1245
mod_vvisit_counterاین هفته2070
mod_vvisit_counterهفته گذشته6361
mod_vvisit_counterاین ماه31309
mod_vvisit_counterماه گذشته40301
mod_vvisit_counterکل بازدیدها4936231

در 20 دقیقه گذشته : 17
آی پی شما : 54.197.150.255
,
امروز : 07 فروردين 1396

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

صفحه اصلي
نخستین گروه از وامهای قرض الحسنه به دفاتر پیشخوان دولت پرداخت شد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

مدیرعامل صندوق مهرکوثر گفت: نخستین گروه از تسهیلات بدون سود به دفاتر پیشخوان دولت پرداخت شد.

وی افزود: طرحهای متنوعی این صندوق برای وامهای قرض الحسنه طراحی شده که به تدریج از طریق واحد اطلاع رسانی روابط عمومی صندوق به علاقمندان اعلام می شود. وی ادامه داد: علاقمندان به افتتاح حساب نزد این صندوق می توانند با برقراری ارتباط از طریق تلگرام با تلفن 09122221004 مدارک و راهنمایی های لازم را در اسرع وقت دریافت نمایند.

 
انتقاد نسبت به نحوه اخذمالیات از دفاترپیشخوان خدمات! PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۶

 

 

یکی از مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت، بخش عمومی و غیردولتی، با انتقاد از نحوه اخذ مالیات  از دفاتر ،اعمال فشار برای بیمه کارمندان این دفاتر را با توجه به درآمد ناچیز آن ها منصفانه ندانست.

 

ادامه مطلب...
 
رفتار نامناسب کارشناسان سازمانهای طرف قرار داد با دفاتر پیشخوان PDF چاپ نامه الکترونیک
جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۸

 

 

مدیریکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی وغیردولتی گفت: متاسفانه در بسیاری از مواقع کارشناسان سازمانهای طرف قرارداد با دفاتر پیشخوان برخورد مناسب و شایسته ای ندارند.

 

 

ادامه مطلب...
 
بررسی دلایل تعطیلی یکی از دفاتر پیشخوان خدمات از زبان مدیرش PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۴

 

 

مدیرسابق یکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت تاکید کرد: آنقدر مشکلاتی که در دفاتر پیشخوان باید با آن دست به گریبان می شدیم  زیاد بود که عطای کار در این دفاتر را به لقایش بخشیدم.

 

 

ادامه مطلب...
 
وعده مدیرعامل پست برای دفاتر پیشخوان خدمات PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۶

 

 

مدیرعامل پست، دلیل اصلی زیان دهی دفاتر پیشخوان خدمات دولت را واگذاری آن ها به وزاتخانه غیرتخصصی از سال های 85و86اعلام کرد و در عین حال از اقتصادی کردن این دفاتر ظرف یکسال آینده خبر داد.


ادامه مطلب...
 
سخت گیری های نامتعارف سازمانها در برخورد با دفاتر پیشخوان PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۲

 

 

مدیر یکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی وغیردولتی تاکید کرد: سازمانها در برخورد با  دفاتر پیشخوان خدمات توقعات بیش از حد و سخت گیری های نامتعارف دارند.


ادامه مطلب...
 
همراه اول: خدماتمان را موبایل فروشی ها هم می دهیم PDF چاپ نامه الکترونیک
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

مدیرعامل همراه اول در پاسخ به دیرکرد در پرداخت حق الزحمه دفاترپیشخوان  از پرداخت این حق الزحمه حداکثر تا  20 روز بعد از پایان هر ماه خبر داده و در عین حال از ارتقای خدمات در دفاتر و تنوع و توسعه این خدمات خبر داد.

 

ادامه مطلب...
 
تسهیلات بانکی بدون سود به کارکنان و مدیران دفاتر خدمات الکترونیک PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۶

صندوق قرض الحسنۀ مهر کوثر

(نهاد مالی اسلامی در خدمت دفاتر خدمات الکترونیک)

روابط عمومی صندوق قرض الحسنۀ مهر کوثر اعلام کرد: این صندوق به دفاتر پیشخوان دولت، خدمات الکترونیک انتظامی، کارگزاری تامین اجتماعی، نمایندگی بیمه های خدمات درمانی بیمۀ سلامت، و دفاتر خدمات الکترونیک دستگاههای اجرایی تا سقف ده میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می نماید.

 

ادامه مطلب...
 
مشکلات دفاتر پیشخوان مثنوی هفتاد من کاغذ است / فقط متضرر شده ایم PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۵

 

به گفته یکی از مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی و غیردولتی، با روندی که دولتها طی سالهای اخیر در پیش گرفته اند، برای فعالین دفاتر پیشخوان دولت این ذهنیت به وجود آمده است که سرشان کلاه رفته است.

 

ادامه مطلب...
 
گلایه های یکی از مدیران دفاتر پیشخوان از مشکلات تمام نشدنی دفاتر PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۲

 

یکی از مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی و غیردولتی از عدم ارائه خدامت یکپارچه از سوی دفاتر ابراز تاسف کرده و تاکید کرد:  متاسفانه در دفاتر پیشخوان، خدمات به صورت متوازن و یکدست ارائه نمی شود، به عنوان مثال یک دفتر توانسته با انواع لابی ها و وروابط برای خودش تصدی گری کرده خدمت موثر را بگیرد اما دفتر دیگری باید به ارائه چند خدمت مختصر بسنده کند.

 

ادامه مطلب...
 
برخورد شدید با فروشگاههای اینترنتی توزیع کننده مرسولات ممنوعه پستی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۳

 

 

مدیرعامل شرکت ملی پست مهری آمار ۴ ماهه عملکرد شرکت پست در سال ۹۵ را اعلام کرد و گفت: در این مدت ترافیک محصولات سفارشی ۲۸ درصد رشد داشته که از ۷ میلیون به ۹ میلیون مرسوله رسیده و سرویس‌های الکترونیکی نیز با رشد ۶درصدی از ۱۶ میلیون به ۱۷میلیون مرسوله افزایش یافته است.

 

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 9 از 316

تبلیغات

تلفن: 88172099-021

تبلیغات تجاری، تبریک و تسلیت

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری