page contents
دوشنبه, ۰۹.۱۲.۱۳۹۵

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاسیس: 1383/7/7

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

اوقات شرعی



آمار

mod_vvisit_counterامروز1385
mod_vvisit_counterدیروز1625
mod_vvisit_counterاین هفته3010
mod_vvisit_counterهفته گذشته10033
mod_vvisit_counterاین ماه38666
mod_vvisit_counterماه گذشته40229
mod_vvisit_counterکل بازدیدها4903287

در 20 دقیقه گذشته : 16
آی پی شما : 54.166.38.16
,
امروز : 09 اسفند 1395

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

صفحه اصلي
سخت گیری های نامتعارف سازمانها در برخورد با دفاتر پیشخوان PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۲

 

 

مدیر یکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی وغیردولتی تاکید کرد: سازمانها در برخورد با  دفاتر پیشخوان خدمات توقعات بیش از حد و سخت گیری های نامتعارف دارند.


ادامه مطلب...
 
همراه اول: خدماتمان را موبایل فروشی ها هم می دهیم PDF چاپ نامه الکترونیک
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

مدیرعامل همراه اول در پاسخ به دیرکرد در پرداخت حق الزحمه دفاترپیشخوان  از پرداخت این حق الزحمه حداکثر تا  20 روز بعد از پایان هر ماه خبر داده و در عین حال از ارتقای خدمات در دفاتر و تنوع و توسعه این خدمات خبر داد.

 

ادامه مطلب...
 
تسهیلات بانکی بدون سود به کارکنان و مدیران دفاتر خدمات الکترونیک PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۶

صندوق قرض الحسنۀ مهر کوثر

(نهاد مالی اسلامی در خدمت دفاتر خدمات الکترونیک)

روابط عمومی صندوق قرض الحسنۀ مهر کوثر اعلام کرد: این صندوق به دفاتر پیشخوان دولت، خدمات الکترونیک انتظامی، کارگزاری تامین اجتماعی، نمایندگی بیمه های خدمات درمانی بیمۀ سلامت، و دفاتر خدمات الکترونیک دستگاههای اجرایی تا سقف ده میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می نماید.

 

ادامه مطلب...
 
مشکلات دفاتر پیشخوان مثنوی هفتاد من کاغذ است / فقط متضرر شده ایم PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۵

 

به گفته یکی از مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی و غیردولتی، با روندی که دولتها طی سالهای اخیر در پیش گرفته اند، برای فعالین دفاتر پیشخوان دولت این ذهنیت به وجود آمده است که سرشان کلاه رفته است.

 

ادامه مطلب...
 
گلایه های یکی از مدیران دفاتر پیشخوان از مشکلات تمام نشدنی دفاتر PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۲

 

یکی از مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی و غیردولتی از عدم ارائه خدامت یکپارچه از سوی دفاتر ابراز تاسف کرده و تاکید کرد:  متاسفانه در دفاتر پیشخوان، خدمات به صورت متوازن و یکدست ارائه نمی شود، به عنوان مثال یک دفتر توانسته با انواع لابی ها و وروابط برای خودش تصدی گری کرده خدمت موثر را بگیرد اما دفتر دیگری باید به ارائه چند خدمت مختصر بسنده کند.

 

ادامه مطلب...
 
برخورد شدید با فروشگاههای اینترنتی توزیع کننده مرسولات ممنوعه پستی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۳

 

 

مدیرعامل شرکت ملی پست مهری آمار ۴ ماهه عملکرد شرکت پست در سال ۹۵ را اعلام کرد و گفت: در این مدت ترافیک محصولات سفارشی ۲۸ درصد رشد داشته که از ۷ میلیون به ۹ میلیون مرسوله رسیده و سرویس‌های الکترونیکی نیز با رشد ۶درصدی از ۱۶ میلیون به ۱۷میلیون مرسوله افزایش یافته است.

 

 

ادامه مطلب...
 
واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان جلوی فساد دولتی را می گیرد PDF چاپ نامه الکترونیک
جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۱

 

 

نائب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس دهم در ماههای اول فعالیت خود سرپیچی سازمانها از واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان را بررسی خواهد کرد

 

ادامه مطلب...
 
برای توسعه همکاری با دفاتر پیشخوان هیچ مانعی نمی بینم PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۰

 

 

بعد از گذشت چند سال از ابراز تمایل رایتل برای همکاری با دفاتر پیشخوان، مدیرعامل این اپراتور  از همکاری با دفاترپیشخوان  اعلام رضایت کرده و گفت: رایتل همکاری خوبی را با دفاتر پیشخوان آغاز کرده است و برای توسعه آن هیچ مانعی نمی بیند.

 

ادامه مطلب...
 
وزارت ارتباطات به نقش سازنده دفاتر پیشخوان واقف است PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۵

معاون امور دولت، مجلس و استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رویه نادرستی که همراه اول پیش از این در پرداخت حق السهم دفاتر پیشخوان درپیش گرفته بود، گفت: در گذشته گزارشهایی داشتیم که همراه اول به جای پول نقد، خدمات اجباری یا پول الکترونیک به دفاتر پرداخت می کرد و از طریق ارائه شارژ اعتباری، به جای پرداخت نقدی، بدهی محصول خود را به فروش می رساند، اما ما در وزارت ارتباطات جلوی این کار را گرفتیم.

ادامه مطلب...
 
تشریح علت امتناع دولتی ها از واگذاری خدماتشان به دفاتر پیشخوان دولت PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۳

عضو هیئت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به امتناع دولتی ها در  واگذاری برخی خدماتشان به دفاتر پیشخوان دولت تاکید کرد: به دلیل ناکارآمدی و فساد، دولتی ها همیشه نوعی ترس از واگذاری خدماتشان به بخش خصوصی داشته اند، به نظر من عدم شفافیت نهادینه شده در ادارات ما باعث این امرست.

ادامه مطلب...
 
منشأ مقاومت در برابر واگذاری خدمات، عدم توجیه است PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۵

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در اهمیت خدمات دفاتر پیشخوان دولت باید بگویم تا همین جای کار هم اگر این دفاتر نبودند، مردم از شهرهای کوچک و بزرگ و روستاها صف های طولانی در مقابل ادارات تشکیل داده بودند و ای بسا در این سازمانها جای سوزن انداختن نیز نمی ماند.

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 8 از 315

تبلیغات

تلفن: 88172099-021

تبلیغات تجاری، تبریک و تسلیت

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری