page contents
پنجشنبه, ۰۷.۰۲.۱۳۹۶

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

پیشخوان خدمات سفر

خرید و رزرو آنلاین بلیط و هتل

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاسیس: 1383/7/7

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

اوقات شرعی



آمار

1785امروزmod_vvisit_counter
3179دیروزmod_vvisit_counter
14872این هفتهmod_vvisit_counter
21963هفته گذشتهmod_vvisit_counter
81414این ماهmod_vvisit_counter
6569ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5087983کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 49 مهمان, 2 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.224.138.120
 , 
امروز : 07 ارديبهشت 1396
صفحه اصلي
ضرورت نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرائی در برون سپاری خدمات PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۸

 

مدیر یکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان فارس با بیان اینکه لازم است  هر جا که نظارتی اعمال می شود  دو سویه باشد، گفت: انتظاری که از مسوولان  داریم این است که همانگونه که از هر طرف و به صورت همه جانبه بر کار دفاتر پیشخوان دولت نظارت می شود بر عملکرد سازمانهایی که خدمات را به دفاتر پیشخوان واگذار کرده اند نیز نظارت شود.

 

 

ادامه مطلب...
 
نخستین گروه از وامهای قرض الحسنه به دفاتر پیشخوان دولت پرداخت شد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

مدیرعامل صندوق مهرکوثر گفت: نخستین گروه از تسهیلات بدون سود به دفاتر پیشخوان دولت پرداخت شد.

وی افزود: طرحهای متنوعی این صندوق برای وامهای قرض الحسنه طراحی شده که به تدریج از طریق واحد اطلاع رسانی روابط عمومی صندوق به علاقمندان اعلام می شود. وی ادامه داد: علاقمندان به افتتاح حساب نزد این صندوق می توانند با برقراری ارتباط از طریق تلگرام با تلفن 09122221004 مدارک و راهنمایی های لازم را در اسرع وقت دریافت نمایند.

 
انتقاد نسبت به نحوه اخذمالیات از دفاترپیشخوان خدمات! PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۶

 

 

یکی از مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت، بخش عمومی و غیردولتی، با انتقاد از نحوه اخذ مالیات  از دفاتر ،اعمال فشار برای بیمه کارمندان این دفاتر را با توجه به درآمد ناچیز آن ها منصفانه ندانست.

 

ادامه مطلب...
 
رفتار نامناسب کارشناسان سازمانهای طرف قرار داد با دفاتر پیشخوان PDF چاپ نامه الکترونیک
جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۸

 

 

مدیریکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی وغیردولتی گفت: متاسفانه در بسیاری از مواقع کارشناسان سازمانهای طرف قرارداد با دفاتر پیشخوان برخورد مناسب و شایسته ای ندارند.

 

 

ادامه مطلب...
 
بررسی دلایل تعطیلی یکی از دفاتر پیشخوان خدمات از زبان مدیرش PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۴

 

 

مدیرسابق یکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت تاکید کرد: آنقدر مشکلاتی که در دفاتر پیشخوان باید با آن دست به گریبان می شدیم  زیاد بود که عطای کار در این دفاتر را به لقایش بخشیدم.

 

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 بعدی > انتها >>

صفحه 23 از 699

تبلیغات

تلفن: 88172099-021

تبلیغات تجاری، تبریک و تسلیت

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری