page contents
پنجشنبه, ۰۴.۰۳.۱۳۹۶

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

پیشخوان خدمات سفر

خرید و رزرو آنلاین بلیط و هتل

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

اوقات شرعی



آمار

2579امروزmod_vvisit_counter
3341دیروزmod_vvisit_counter
16538این هفتهmod_vvisit_counter
22940هفته گذشتهmod_vvisit_counter
83440این ماهmod_vvisit_counter
92221ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5182230کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 116 مهمان, 2 ربوت حاضر
آی پی شما :: 23.20.147.6
 , 
امروز : 04 خرداد 1396
صفحه اصلي
دلایل امتناع برخی سازمانها در برابر واگذاری خدمات به دفاتر PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۶

 

نائب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: یکی دیگر از دلایل امتناع برخی سازمانها در برابر واگذاری خدمات، مسائل اقتصادی است، به طور عامیانه می توان عنوان کرد که آنها می گویند حالا که سفره ای پهن است و از قِبَل چنین خدماتی می توان عایدی اقتصادی داشت چرا ما خودمان به این منبع اقتصادی نرسیم.

 

ادامه مطلب...
 
تبعات موازی کاری برخی سازمان ها با فعالیت دفاتر PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۰

 

 

مدیریکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت با  بیان این که شتر سواری، دولا دولا نمی شود، خطاب به مدیران دولتی گفت:  نمی توان از یک طرف وعده خصوصی سازی داد و از طرف دیگر هر موسسه ای و سازمانی  برای خودش دفاتر ثبت الکترونیک راه بیندازد که تمام شرح وظایفش موازی کاری با دفاتر پیشخوان باشد.

 

 

ادامه مطلب...
 
عدم ارائه خدمات به دفاتر به صورت متوازن و یکدست PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۷

 

 

 

یکی از مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت از عدم ارائه خدمات یکپارچه از سوی دفاتر ابراز تاسف کرده و تاکید کرد:  متاسفانه در دفاتر، خدمات به صورت متوازن و یکدست ارائه نمی شود، به عنوان مثال یک دفتر توانسته با انواع لابی ها و روابط برای خودش تصدی گری کرده خدمت موثر را بگیرد اما دفتر دیگری باید به ارائه چند خدمت مختصر بسنده کند.

 

 

ادامه مطلب...
 
نقش پررنگ دولت در رابطه با دفاتر نسبت به مجلس PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

 

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: آیین نامه های اجرایی در حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت باید به گونه ای باشد که  کارها و خدمات سازمان ها ، به دفاتر پیشخوان خدمات دولت واگذارشود که  بدون شک این موضوع به نفع مردم و دولت خواهد بود و کارها نیز سرعت می یابد.

 

 

ادامه مطلب...
 
ضرورت دریافت خدمات دولتی به طور مساوی بین مردم PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۳

 

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دریافت خدمات دولتی به صورت مساوی برای تمامی اقشار جامعه، شناسایی مجراهای ارتباطی،ایجاد ساز و کارها و بسترهای لازم به منظور عرضه ی خدمات مناسب و یا  در دسترس بودن مراکز خدمات از جمله مهم ترین موضوعاتی است که هر دولت خدمتگزاری باید در این زمینه  برنامه های شفاف ومشخصی ارائه کند و در این راستا ایجاد دفاتر پیشخوان بسیار تاثیرگذار بود.

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 3 از 708

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری