ایجاد میز خدمت در راستای توسعه خدمات الکترونیکی چاپ
نوشته شده توسط شریف زاده   
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۵

 

 

 

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به ایجاد میز خدمت، اظهار کرد:ایجاد میز خدمت با توجه به سه محور فیزیکی، ارایه اطلاعات و خدمات الکترونیکی باید در دستور کار قرار گیرد و باتوجه به اینکه دفاتر قبول پست به عنوان یک میز خدمت در بخش خدمات فیزیکی محسوب می‌شود، می‌توان این میز را از جنبه‌های دیگر گسترش داد.

 

 

 

 

 

به  گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات  (www.ictb.ir) حسین نعمتی با تاکید بر ایجاد و راه‌اندازی نرم‌افزار جامع موبایلی از خدمات پستی، افزود: براساس دستورالعمل موجود، ایجاد میز خدمت با توجه به سه محور فیزیکی، ارایه اطلاعات و خدمات الکترونیکی باید در دستور کار قرار گیرد.

 

نعمتی، ایجاد و راه اندازی نرم افزار جامع موبایلی از خدمات پستی را یک اولویت مهم دانست و اظهار کرد: واحدهای مربوطه باید با هماهنگی بیشتر و ایجاد سازوکارهای مناسب نرم افزار جامعی از خدمات پستی ارایه دهند تا ضمن پاسخ به نیاز مشتریان، در جهت بهبود دسترسی به خدمات الکترونیکی نیز گام برداریم.

 

وی با اشاره به الزامات موجود برای توسعه دولت الکترونیکی و ارایه خدمات غیرحضوری دستگاه‌ها به مردم، گفت: با وجود پیشرفت‌های فناوری، راه‌های زیادی برای ارایه خدمت به مردم وجود دارد که پست به دلیل ماهیت خدماتی خود باید با استفاده از راهکارهای مختلف، دسترسی مردم به خدمات خود را افزایش دهد.

 

وی ،  پست را مجموعه‌ای انسان محور دانسته و اظهار کرد: باید ضمن استفاده از فناوری‌های نوین، تمامی مدیران و مسوولان ستادی و اجرایی تا آخرین سطوح روسای شهرستانها، نظارت دقیق و همه جانبه بر تمامی فرایندها به منظور رسیدن به کیفیت مطلوب داشته باشند.

 

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر بر موضوع بهبود کیفیت خدمات، مشتری مداری و توجه ویژه به سرویس‌های پستی، تصریح کرد: امسال باید استفاده و بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی افزایش یابد و ظرفیت‌ها و امکانات داخل شبکه بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

 

انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۶