page contents
شنبه, ۲۷.۰۵.۱۳۹۷

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

 

 

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

آمار

1388امروزmod_vvisit_counter
1047دیروزmod_vvisit_counter
9449این هفتهmod_vvisit_counter
9284هفته گذشتهmod_vvisit_counter
22971این ماهmod_vvisit_counter
69668ماه گذشتهmod_vvisit_counter
6417581کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 30 مهمان, 3 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.80.93.19
 , 
امروز : 27 مرداد 1397
صفحه اصلي Section Blog Latest ایجاد میز خدمت در راستای توسعه خدمات الکترونیکی
ایجاد میز خدمت در راستای توسعه خدمات الکترونیکی PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۵

 

 

 

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به ایجاد میز خدمت، اظهار کرد:ایجاد میز خدمت با توجه به سه محور فیزیکی، ارایه اطلاعات و خدمات الکترونیکی باید در دستور کار قرار گیرد و باتوجه به اینکه دفاتر قبول پست به عنوان یک میز خدمت در بخش خدمات فیزیکی محسوب می‌شود، می‌توان این میز را از جنبه‌های دیگر گسترش داد.

 

 

 

 

 

به  گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات  (www.ictb.ir) حسین نعمتی با تاکید بر ایجاد و راه‌اندازی نرم‌افزار جامع موبایلی از خدمات پستی، افزود: براساس دستورالعمل موجود، ایجاد میز خدمت با توجه به سه محور فیزیکی، ارایه اطلاعات و خدمات الکترونیکی باید در دستور کار قرار گیرد.

 

نعمتی، ایجاد و راه اندازی نرم افزار جامع موبایلی از خدمات پستی را یک اولویت مهم دانست و اظهار کرد: واحدهای مربوطه باید با هماهنگی بیشتر و ایجاد سازوکارهای مناسب نرم افزار جامعی از خدمات پستی ارایه دهند تا ضمن پاسخ به نیاز مشتریان، در جهت بهبود دسترسی به خدمات الکترونیکی نیز گام برداریم.

 

وی با اشاره به الزامات موجود برای توسعه دولت الکترونیکی و ارایه خدمات غیرحضوری دستگاه‌ها به مردم، گفت: با وجود پیشرفت‌های فناوری، راه‌های زیادی برای ارایه خدمت به مردم وجود دارد که پست به دلیل ماهیت خدماتی خود باید با استفاده از راهکارهای مختلف، دسترسی مردم به خدمات خود را افزایش دهد.

 

وی ،  پست را مجموعه‌ای انسان محور دانسته و اظهار کرد: باید ضمن استفاده از فناوری‌های نوین، تمامی مدیران و مسوولان ستادی و اجرایی تا آخرین سطوح روسای شهرستانها، نظارت دقیق و همه جانبه بر تمامی فرایندها به منظور رسیدن به کیفیت مطلوب داشته باشند.

 

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر بر موضوع بهبود کیفیت خدمات، مشتری مداری و توجه ویژه به سرویس‌های پستی، تصریح کرد: امسال باید استفاده و بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی افزایش یابد و ظرفیت‌ها و امکانات داخل شبکه بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

 

انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۶
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تبلیغات

رزرواسیون دور برد آژانس جهان گشت سیرنگ

پیشخوان خدمات سفر و گردشگری

خدمات الکترونیک

پرداخت اینترنتی قبوض

پیشخوان پرداخت قبض

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری