دستگاههای دولتی باید خدماتشان را از طریق دفاترارائه دهند چاپ
نوشته شده توسط شریف زاده   
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۱

 

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه سازمان امور استخدامی در برون سپاری خدمات نقش مهمی دارد گفت: همه دستگاههای دولتی باید خدمات خود را از طریق این دفاتر به مردم ارائه دهند و یکی از ابزارهای دولت الکترونیکی همین دفاتر هستند که باید به این موضوع توجه شود.

 

 

به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات ( WWW.ICTB.IR) حسین فلاح جوشقانی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت نیاز به آیین نامه و قوانین جدید دارد گفت: سازمان تنظیم مقررات وظیفه ارائه مجوز و از طرفی نظارت بر فعالیت دفاتر را به عهده دارد و برنامه هایی نیز در دست انجام دارد.




*اقدامات سلیقه ای در مورد دفاتر به وفور انجام می شود


وی با اشاره به فعالیت کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت و با تاکید بر اینکه یک تشکل صنفی نمی تواند تصدی گری دفاتر را داشته باشد  اظهار کرد: البته شکایت به سمت سازمان ما زیاد است و ظاهرا اقدامات سلیقه ای در این حوزه به وفور انجام می شود، همچنین آمار برخوردهای خلاف عرف و مقررات  بالاست که باید به این تخلفات و موضوعات رسیدگی شود.

وی در عین حال بیان کرد: هدف این است که با کمک همه دستگاهها انحصار موجود در حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت شکسته شود.



رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در عین حال بیان کرد: در این زمینه یکسری مقررات و ضوابط داخلی داشتیم که در کمیسیون تنظیم مقررات تصویب شد،همچنین ضروری است  یکسری دستورالعمل هایی نیز تهیه کنیم که آقای نصیری به عنوان  معاون امورپستی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مشغول تهیه این موضوع هستند.


انتهای پیام