تسهیلات و خدمات
شناسنامه پایگاه
پایگاه خبری
پیشخوان دفاتر
ارتباطات و فناوری اطلاعات
مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب
تاسیس: 1383/07/07
پست الکترونیکی:
sazeman at yahoo.com
نمابر: 89786965-021
با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید
آمار







10 | امروز | ![]() |
0 | دیروز | ![]() |
10 | این هفته | ![]() |
0 | هفته گذشته | ![]() |
10 | این ماه | ![]() |
0 | ماه گذشته | ![]() |
7225430 | کل بازدیدها | ![]() |
آی پی شما :: 44.200.30.73
,
امروز : 28 مرداد 1401
یکی از دلایل عدم واگذاری خدمات به دفاتراز نگاه یک نماینده مجلس |
![]() |
![]() |
![]() |
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۸ |
یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از دلایلی که باعث شده تا کنون مسئله واگذاری کل خدمات به دفاتر به نتیجه نرسد این موضوع است که باید سنجید هر خدمتی که برون سپاری می شود چه دسترسی هایی را در اختیار دفاتر قرار می دهد و چگونه می توان جلوی تخلفات احتمالی در این زمینه را گرفت.
به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات(WWW.ICTB.IR) سید راضی نوری، در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه نظارت، لازمه توسعه هدفمند است، تاکید کرد: قطعا اگر قرار باشد خدماتی که به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می شود افزایش پیدا کند باید بعد نظارتی بر روی حسن انجام این خدمات نیز به همان نسبت گسترش پیدا کند .
وی افزود: لذا به آن دسته از دفاتر پیشخوان که جنبه های نظارتی را دست و پا گیر خود می دانند می گویم که از نظارت نهرساند، نظارت استانداردها را بالا می برد و بیش از همه به نفع خود دفاتر پیشخوان دولت خواهد بود.
این نماینده مجلس اظهار کرد: یکی از محاسن دفاتر پیشخوان خدمات دولت این بود که توانست برای تعداد قابل توجهی از جوانان تحصیلکرده و جویای کار اشتغال زایی ایجاد کند و آنچه که اکنون مورد سوال است محدود بودن خدماتی است که این دفاتر ارائه می دهند در صورتیکه تعداد قابل توجهی خدمات دولتی وجود دارد که می توان مسئولیت آن را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کرد .
|
خدمات الکترونیک
فرم صدور کارت منزلت
متن دادخواستهای حقوقی
فیش بازنشستگان لشگری
فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری