پاسخ معاون وزیرICT دررابطه با گلایه برخی دفاتر چاپ
نوشته شده توسط شریف زاده   
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۲

 

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره گلایه برخی دفاتر مبنی بر بالا بردن تضامین اپراتورها برای دفاتر توضیح داد: اگر اپراتوری در این حوزه اقدام به افزایش تضامین کرد اعلام کردیم تا برطرف کند.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات ( WWW.ICTB.IR) حسین فلاح جوشقانی در گفت و گو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه قوانین موجود در رابطه با دفاتر باید اجرایی شود اظهار کرد:البته در حوزه فعالیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت با تخلفاتی از سوی دفاتر مواجه بودیم که پیگیری های لازم را انجام دادیم تا رفع شود.

 

وی افزود: مواردی به ما گزارش شده بود مبنی بر به نام زدن سیم کارت برای اتباع بیگانه که این تخلف محسوب می شود ،البته ممکن است این تخلف از طرف دفاتر خود اپراتورها صورت گرفته باشد که پیگیری های لازم را  انجام می دهیم.

 

 

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بیان کرد: ما با اپراتورها مشکلاتی داریم و در صورت لزوم به آن ها  اخطار نیز می دهیم و در عین حال به جریمه کردن نیز فکر می کنیم .

 

 

فلاح تاکید کرد: آنچه مسلم است این است که اگر بحث دفاتر پیشخوان خدمات دولت به خوبی شکل بگیرد می تواند کمک های لازم را به مردم انجام دهد و دولت الکترونیکی راه اندازی شود .

 

 


وی گفت: از همه ابزارهای مورد نیاز استفاده می کنیم تا مقتدرتر عمل کنیم، از طرفی باید اشرافیت خودمان را نیز بیشتر کنیم و نظارت های مردمی نیزدر این زمینه باید افزایش یابد.

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین یادآور شد:  در رابطه با فعالیت دفاتر شکایت به سمت سازمان تنظیم مقررات وارتباطات زیاد است، متاسفانه در این حوزه شاهد عملکردها، برخوردهای سلیقه ای  و خلاف عرف بودیم.



وی افزود:  به عنوان مثال تعطیلی نابهنگام دفاتری که چندین خدمات را از طرف سازمان های مختلف به مردم ارائه می دهند نمونه بارز چنین برخوردهای سلیقه ای است؛ البته بعضی معتقدند که در این حوزه مافیا حاکم است اما بنده از این موضوع اطلاعی ندارم.



انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۷