page contents
سه شنبه, ۲۹.۰۳.۱۳۹۷

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

 

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

آمار

685امروزmod_vvisit_counter
2133دیروزmod_vvisit_counter
4517این هفتهmod_vvisit_counter
14157هفته گذشتهmod_vvisit_counter
34976این ماهmod_vvisit_counter
67172ماه گذشتهmod_vvisit_counter
6295485کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 72 مهمان, 7 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.158.15.97
 , 
امروز : 29 خرداد 1397
صفحه اصلي Section Blog Latest پاسخ معاون وزیرICT دررابطه با گلایه برخی دفاتر
پاسخ معاون وزیرICT دررابطه با گلایه برخی دفاتر PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۲

 

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره گلایه برخی دفاتر مبنی بر بالا بردن تضامین اپراتورها برای دفاتر توضیح داد: اگر اپراتوری در این حوزه اقدام به افزایش تضامین کرد اعلام کردیم تا برطرف کند.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات ( WWW.ICTB.IR) حسین فلاح جوشقانی در گفت و گو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه قوانین موجود در رابطه با دفاتر باید اجرایی شود اظهار کرد:البته در حوزه فعالیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت با تخلفاتی از سوی دفاتر مواجه بودیم که پیگیری های لازم را انجام دادیم تا رفع شود.

 

وی افزود: مواردی به ما گزارش شده بود مبنی بر به نام زدن سیم کارت برای اتباع بیگانه که این تخلف محسوب می شود ،البته ممکن است این تخلف از طرف دفاتر خود اپراتورها صورت گرفته باشد که پیگیری های لازم را  انجام می دهیم.

 

 

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بیان کرد: ما با اپراتورها مشکلاتی داریم و در صورت لزوم به آن ها  اخطار نیز می دهیم و در عین حال به جریمه کردن نیز فکر می کنیم .

 

 

فلاح تاکید کرد: آنچه مسلم است این است که اگر بحث دفاتر پیشخوان خدمات دولت به خوبی شکل بگیرد می تواند کمک های لازم را به مردم انجام دهد و دولت الکترونیکی راه اندازی شود .

 

 


وی گفت: از همه ابزارهای مورد نیاز استفاده می کنیم تا مقتدرتر عمل کنیم، از طرفی باید اشرافیت خودمان را نیز بیشتر کنیم و نظارت های مردمی نیزدر این زمینه باید افزایش یابد.

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین یادآور شد:  در رابطه با فعالیت دفاتر شکایت به سمت سازمان تنظیم مقررات وارتباطات زیاد است، متاسفانه در این حوزه شاهد عملکردها، برخوردهای سلیقه ای  و خلاف عرف بودیم.



وی افزود:  به عنوان مثال تعطیلی نابهنگام دفاتری که چندین خدمات را از طرف سازمان های مختلف به مردم ارائه می دهند نمونه بارز چنین برخوردهای سلیقه ای است؛ البته بعضی معتقدند که در این حوزه مافیا حاکم است اما بنده از این موضوع اطلاعی ندارم.



انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۷
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تبلیغات

رزرواسیون دور برد آژانس جهان گشت سیرنگ

پیشخوان خدمات سفر و گردشگری

خدمات الکترونیک

پرداخت اینترنتی قبوض

پیشخوان پرداخت قبض

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری