page contents
چهارشنبه, ۰۱.۰۹.۱۳۹۶

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

آمار

2691امروزmod_vvisit_counter
2755دیروزmod_vvisit_counter
9696این هفتهmod_vvisit_counter
17460هفته گذشتهmod_vvisit_counter
52791این ماهmod_vvisit_counter
83556ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5765144کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 50 مهمان, 3 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.224.168.206
 , 
امروز : 01 آذر 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest امسال تعرفه‌های پستی افزایش نمی‌یابد تا در رقابت باقی بمانیم
امسال تعرفه‌های پستی افزایش نمی‌یابد تا در رقابت باقی بمانیم PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۹

 

 

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: برای رقابت با بازیگران جدید، سرویس‌های پستی باید به سه ویژگی دسترسی در لحظه، قیمت مناسب و شفافیت اطلاعات مجهز شوند و از همین رو امسال تعرفه‌های پستی افزایش نمی‌یابد تا در رقابت باقی بمانیم.

 

به  گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات  (www.ictb.ir) حسین مهری در نشست خبری به مناسبت 17 مهر روز جهانی پست به سه طرح سیماک، پست لجستیک و جی‌نف (Gnaf) به عنوان سه پروژه مهم در دستور کار پست اشاره کرد و توضیح داد: پروژه سیماک تحولی در حوزه ملک با مشارکت 28 سازمان ایجاد خواهد کرد و از این طریق شهروندان هر عملیاتی درباره ملک دارند از طریق این سامانه انجام خواهند داد؛ به وسیله پروژه پست لجستیک نیز هزینه‌های بالاسری که تولید را غیر اقتصادی می‌کند، حذف خواهد شد.

وی  درباره تفکیک فعالیت اپراتورهای پست خصوصی از شرکت ملی پست،‌ گفت: ابتدا قرار بود اپراتورهای خصوصی در بخش تجزیه مبادلات و مدیریت توزیع وارد نشوند که در نهایت مقرر شد این اپراتورها تمام عملیات و سرویس‌های پستی را ارائه دهند تا زمینه رقابت، افزایش کیفیت و کاهش قیمت فراهم شود. در نتیجه شرکت پست 2 وظیفه رقابت با اپراتورها در سرویس‌های ارزش‌افزوده و ارائه تمامی سرویس‌ها در مناطق کمتر برخوردار و ارائه خدمات پایه پستی با قیمت استطاعت‌پذیر (حتی قیمت زیر قیمت تمام شده) در شهرها و به ویژه مناطق محروم و را برعهده دارد.



مهری با ارائه آخرین آمار از شبکه پستی کشور، اظهار داشت: همچنان که جهت‌گیری پست دنیا به سمت کالا و اسناد است، بررسی روند پست جهانی در 13 سال گذشته نشان از افزایش ترافیک پست یا کالا و کاهش ترافیک پست‌نامه دارد.


مدیرعامل شرکت ملی پست  با بیان سهم سرویس‌های پستی در ترافیک پستی کشور، گفت: در 6 ماهه نخست سال 96، نسبت به مدت مشابه سال قبل ترافیک پستی سه درصد رشد داشته است. پست سفارشی با 8 درصد کاهش، پست پیشتاز با 51 درصد رشد، پست ویژه 2 درصد کاهش، بسته و امانات 48 درصد رشد و سرویس‌های الکترونیکی 13 درصد و پست عادی 18 درصد رشد داشته‌ اند.



وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم سه ویژگی دسترسی در لحظه، قیمت مناسب و شفافیت اطلاعات را در سرویس‌های پستی فراهم کنیم، گفت: برهمین اساس امسال افزایش تعرفه‌ پستی نداریم تا همزمان با بهبود کیفیت، در رقابت باقی بمانیم.

انتهای پیام


 

تبلیغات

رزرواسیون دور برد آژانس جهان گشت سیرنگ

پیشخوان خدمات سفر و گردشگری

خدمات الکترونیک

پرداخت اینترنتی قبوض

پیشخوان پرداخت قبض

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری