page contents
چهارشنبه, ۰۱.۰۹.۱۳۹۶

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

آمار

2698امروزmod_vvisit_counter
2755دیروزmod_vvisit_counter
9703این هفتهmod_vvisit_counter
17460هفته گذشتهmod_vvisit_counter
52798این ماهmod_vvisit_counter
83556ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5765151کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 55 مهمان, 4 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.224.168.206
 , 
امروز : 01 آذر 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest کیفی تر کردن ارائه خدمات در دفاتر باید مورد توجه قرار گیرد
کیفی تر کردن ارائه خدمات در دفاتر باید مورد توجه قرار گیرد PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۲

 

 

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توسعه و رشد دفاتر پیشخوان دولت گفت: بحث کیفی تر کردن ارائه خدمات در این دفاتر باید مورد توجه قرار گیرد  چون متاسفانه در برخی دفاتر آنگونه که باید و شاید خدمات با کیفیت ارائه نمی شود و از سویی برخورد مناسبی نیزبا مراجعین صورت نمی گیرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات(WWW.ICTB.IR)   بیژن نوباوه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بهتر است برای  ارائه کیفی ترخدمات وبرخورد مناسب دفاتر  با مراجعه کنندگان، این دفاتر  امتیاز بندی شده و رتبه بندی شوند و بر این اساس به آن ها خدمات بیشتری برای ارائه به مردم داده شود که همین موضوع موجب تشویق دیگر دفاتر نیز می شود تا خدمات بهتر و با کیفیت تری ارائه دهند و درآمد آن ها را نیز افزایش می دهد.


وی افزود: دولت در تلاش است تا امور خود را به بخش خصوصی واگذار کند که این موضوع در راستای کوچک سازی دولت و رسیدن به اهداف دولت الکترونیکی است و  این امر تبعات بسیار مثبتی را داشته  و اگر به طور کامل تحقق یابد فواید بسیار زیادی را خواهد داشت.


وی گفت: ایجاد دفاتر پیشخوان خدمات دولت گام مهمی بود که تا حد زیادی به موفقیت رسیده است اما طبیعی است چالش ها و مشکلات زیادی در این مسیر وجود دارد که باید مرتفع شود.



*توجه به  کیفی تر کردن ارائه خدمات در دفاتر




نوباوه در عین حال بیان کرد: در مراجعاتی که بنده شخصا به دفاتر برای دریافت خدمات داشتم با برخوردهایی مواجه شدم که برایم جالب نبود  چون نوع برخورد با مراجعان یکی از موارد مهمی است که در دفاتر پیشخوان باید مورد توجه قرار گیرد.



*فلسفه وجودی ایجاد دفاتر پیشخوان دولت



نماینده دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فلسفه وجودی ایجاد دفاترپیشخوان ، کوچک سازی دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی بود و این در حالی است که با مراجعه به برخی دفاتر پیشخوان این تصور ایجاد می شود که آن ها نیز دولت کوچک هستند  و بخش خصوصی نیستند.


وی ادامه داد: به عنوان مثال زمانی که بیمارستان خصوصی مراجعه می کنیم طبیعتا انتظار برخورد دیگری را داریم تا بیمارستان های دولتی و این امری بدیهی است؛ اما با مراجعه به برخی دفاتر پیشخوان دولت تصور می کنیم به سازمان های دولتی کوچکتر مراجعه کرده ایم.




وی در ادامه به ذکر مثال دیگری در این زمینه پرداخته و اظهار کرد: اپراتور اول تلفن همراه  تا زمانی که به تنهایی در بازار فعالیت می کرد در مقایسه با امروز به موضوع مشتری مداری توجه نمی کرد ولی زمانی که رقبا وارد بازار شدند به این موضوع تمرکز و توجه بیشتری کرد و هر کدام برای ارائه بهتر خدمات به رقابت پرداختند .



*در ساختار و عملکرد دفاتر مشکلات زیادی وجود دارد


به گفته نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ساختار و عملکرد دفاتر مشکلات زیادی وجود دارد که باید مرتفع شود.


انتهای پیام

 

تبلیغات

رزرواسیون دور برد آژانس جهان گشت سیرنگ

پیشخوان خدمات سفر و گردشگری

خدمات الکترونیک

پرداخت اینترنتی قبوض

پیشخوان پرداخت قبض

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری