page contents
چهارشنبه, ۰۱.۰۹.۱۳۹۶

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

آمار

454امروزmod_vvisit_counter
2755دیروزmod_vvisit_counter
10347این هفتهmod_vvisit_counter
16661هفته گذشتهmod_vvisit_counter
50554این ماهmod_vvisit_counter
83556ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5762907کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 213 مهمان, 5 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.162.250.227
 , 
امروز : 01 آذر 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest اوضاع دفاتر پیشخوان با تبصره و بیانیه بهبود پیدا نخواهد کرد!
اوضاع دفاتر پیشخوان با تبصره و بیانیه بهبود پیدا نخواهد کرد! PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۸

 

 

 

مدیریکی از دفاترپیشخوان خدمات دولت تاکید کرد: تا زمانی که خواست و اراده واقعی مسئولان و مدیران نباشد، اوضاع دفاتر پیشخوان با تبصره و بیانیه بهبود پیدا  نخواهد کرد،بنابراین ابتدا باید نگاه آنها را نسبت به دفاتر پیشخوان و تاثیر توسعه ای آن بر روی بهبود خدمات رسانی و رضایتمندی مردم تغییر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (WWW.ICTB.IR) عبدالله سلیمانی شاد در گفت و گو با خبرنگار ما  درباره واگذاری خدمات از سوی سازمان ها به دفاتر پیشخوان دولت گفت: متاسفانه اکثر سازما ن ها در این زمینه طبق بخشنامه و مصوبه عمل نمی کنند  و تنها باید از سوی مسئولین و مدیران بالای دست آنها دستور صریح ، قاطع و متقنی باشد که آنها را موظف به واگذاری خدمات کند.



وی با اشاره به روند توسعه دفاتر آس سی تی روستایی  توضیح داد: اوایل که این دفاتر راه افتادند التماس می کردند کسی پیدا شود و مسئولیت آن را در منطقه ای به عهده گیرد اما اکنون که این دفاتر به درآمد زایی حداقلی رسیده اند یکی یکی دفاتر را از مدیران می گیرند.



وی  با بیان اینکه  سنگ اندازی ها برای  نگه داشتن یک دفتر آی سی تی  بسیار شده است، گفت: مهمترین بهانه شان این است که می گویند شما نتوانسته اید ارباب رجوع بیاورید و برای دفاتر درآمد زایی داشته باشید ،خیلی از این بندگان خدا بدون چشم داشت و انتظار زیادی کارخود را می کردند و به حداقل درآمد خود راضی بودند اما آمدند و دفاتر شان را بستند.



سلیمانی شاد بیان کرد: حالا که کاستی ها را گفتیم انصاف این است که از همکاری ها هم بگوییم، دست کم در حوزه و بخش ما برخورد اپراتورهای تلفن همراه با دفاتر پیشخوان دولت خوب است و تا کنون  مشکل جدی  با آنها نداشته ایم و  امیدواریم  این روند همکاری در همه سازمان ها و ارگان ها وجود داشته باشد.

انتهای پیام

 

تبلیغات

رزرواسیون دور برد آژانس جهان گشت سیرنگ

پیشخوان خدمات سفر و گردشگری

خدمات الکترونیک

پرداخت اینترنتی قبوض

پیشخوان پرداخت قبض

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری