page contents
چهارشنبه, ۰۱.۰۹.۱۳۹۶

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

آمار

130امروزmod_vvisit_counter
2755دیروزmod_vvisit_counter
10023این هفتهmod_vvisit_counter
16661هفته گذشتهmod_vvisit_counter
50230این ماهmod_vvisit_counter
83556ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5762583کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 68 مهمان, 12 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.162.166.214
 , 
امروز : 01 آذر 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest مشکل اصلی دفاتر نداشتن دلسوز واقعی است
مشکل اصلی دفاتر نداشتن دلسوز واقعی است PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

 

مدیر یک دفتر پیشخوان خدمات دولت تاکید کرد: مشکل اصلی دفاتر این است که نهاد ، تشکیلات و یا سازمانی که دلسوز آنها باشد را ندارند و اگر کسی هم واقعا دلش برای سرنوشت دفاتر بسوزد در عمل نمی تواند کاری از پیش ببرد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات(WWW.ICTB.IR) داوود محمد عباس آبادی، در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه اختلاف دردفاتر پیشخوان دولت زیاد است گفت: هر از چند گاهی جلساتی با محوریت بررسی مشکلات و پی گیری مطالبات دفاتر پیشخوان دولت برگزار می شود اما در نهایت این جلسات هم به دعوا، درگیری و بحث و جدل های بی فایده ختم می شود.

 

وی گفت: در حالی که  در کشورهیچ سازمانی وجود ندارد که وظایفش را بدون نقص و کاستی انجام دهد اما همه از دفاتر پیشخوان انتظار دارند که تمام امور محول شده به آنها را بدون کوچکترین خطا و سهوی پیش ببرند و خدا آن روز را نیاورد که یک دفتر پیشخوان مرتکب اشتباهی شود.

 

وی در ادامه تاکید کرد: هیچ گونه چشم پوشی و اغماضی از خطای دفاتر پیشخوان دولت وجود ندارد و کمترین واکنش ها به کوچکترین خطای دفاتر دریافت اخطار و  قطع سیستم است.

 

*زور دفاترپیشخوان دولت به هیچ ارگانی نمی رسد

 

عباس آبادی با بیان اینکه دفاتر پیشخوان همه جا مورد ظلم قرار گرفته اند، تاکید کرد: در واقع زور دفاتر پیشخوان دولت به هیچ ارگانی نمی رسد، قرار بود خدمات پلیس +10 به دفاتر پیشخوان واگذار شود، گفتند نیروی انتظامی زیر بار نمی رود، قرار بود خدمات دفاتر الکترونیک شهر زیر مجموعه دفاتر پیشخوان باشند که گفتند از پس شهرداری برنیامدیم، هر وقت هم صحبت از امکان واگذاری خدمات از سوی نهاد یا سازمانی مطرح می شد در نهایت این دفاتر پیشخوان بودند که دست از پا درازتر به امتیاز خاصی نمی رسیدند.

 

 

این مدیر دفتر پیشخوان خدمات دولت با بیان اینکه فقط تعداد معدودی از دفاتر توانسته اند خدمات سود آور بگیرند و  خدمات واگذار شده برای بقیه دفاتر بسیار کم و محدود است اظهار کرد:  در حال حاضر سود آورترین خدمات، ارایه خدمات ثبت احوال است و دقیقا همین خدمات است که به راحتی به کسی واگذار نمی شود و تا رابطه و رانت نباشد کسی دستش به ثبت احوال نمی رسد.

 

*نه راه پس داریم و نه راه پیش

 

وی همچنین عنوان کرد: اکنون میانگین درآمد خالص یک دفتر پیشخوان دولت با تمام مسئولیت ها و زحماتی که بر دوش مدیران دفاتر وجود دارد از حقوق یک کارمند معمولی دولت کمتر است و به همین سبب بسیاری از دفاتر دنبال واگذاری هستند.

 

 

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه مشکل اینجاست که هم ادامه کار دفاتر پیشخوان برای مدیران آنها سودی ندارد و هم جمع کردن آن با توجه به هزینه هایی که برای راه اندازی،شناخته شدن و اداره دفتر صرف کرده اند به زیان آنهاست به همین سبب عمده دفاتر در وضعیتی هستند که نه راه پس دارند و نه راه پیش و مجبور به ادامه این شرایط هستند، البته به ویژه آنهایی که ملک دفتر از آن خودشان نیست به زودی به این نتیجه می رسند که جلوی ضرر را از هر کجا که بگیری منفعت است.

انتهای پیام

 

تبلیغات

رزرواسیون دور برد آژانس جهان گشت سیرنگ

پیشخوان خدمات سفر و گردشگری

خدمات الکترونیک

پرداخت اینترنتی قبوض

پیشخوان پرداخت قبض

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری