page contents
شنبه, ۲۷.۰۸.۱۳۹۶

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

آمار

1656امروزmod_vvisit_counter
1861دیروزmod_vvisit_counter
16228این هفتهmod_vvisit_counter
16154هفته گذشتهmod_vvisit_counter
41863این ماهmod_vvisit_counter
83556ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5754216کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 59 مهمان, 1 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.198.221.13
 , 
امروز : 27 آبان 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest برخی سازمان ها به صورت رابطه ای با دفاتر برخورد می کنند !
برخی سازمان ها به صورت رابطه ای با دفاتر برخورد می کنند ! PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
چهارشنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵

 

 

مدیر یکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت با بیان اینکه  یکی از مشکلات دفاتر پیشخوان دولت، رقابت دولتی ها با آنهاست، گفت:  در بسیاری مواقع شاهدیم  سازمانی که خدماتش را برون سپاری می کند، به طور همزمان همان خدمات را به شکل کاملا رقابتی به مشترکینش  ارائه می دهد و طبیعی است که یک دفتر کوچک  توان رقابت با سازمان های عریض و طویل دولتی را ندارند.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات(WWW.ICTB.IR) جعفر صحراگرد در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: برخی سازمان ها به صورت رابطه ای با دفاتر برخورد می کنند یعنی  به مشترکین خود توصیه می کنند به دفتری خاص مراجعه کنند و صادقانه نمی گویند که این خدمات را همه دفاتر ارائه می دهند.

 

وی افزود: البته اگر بخواهیم منصفانه با این قضیه برخورد کنیم باید گفت همه سازمان های دولتی اینگونه نیستند، مثلا آبفای استان فارس  به مشترکین سازمان آب هیچ توصیه ای نمی کند  که هدایت آنها به سوی دفتری خاص را در پی داشته باشد.

 

 

*مخابراتی ها همکاری لازم را با دفاتر پیشخوان ندارند

مدیر این دفتر پیشخوان خدمات دولت  در واکنش به گفته های مدیر عامل مخابرات استان فارس که بر نهایت همکاری مخابرات این استان با دفاتر پیشخوان تاکید کرده بود، گفت: این گفته به هیچ عنوان صحت ندارد و ما با موارد متعددی از عدم همکاری مخابرات استان فارس با دفاتر پیشخوان دولت مواجه بوده ایم.

 

 

*جریمه های مخابرات با خطای دفاتر هم وزن نیست


وی همچنین به موضوع عدم تناسب جریمه های مخابرات با خطای دفاتر اشاره کرد و افزود: مخابراتی ها خودشان مرتکب اشتباهات فاحشی می شوند و خطای آنها برای یک مدیر دفترپیشخوان خدمات دولت می تواند زحمات و دردسرهای فراوانی ایجاد کند اما در مقابل از کوچکترین خطای دفاتر پیشخوان چشم پوشی نمی کنند.

 

صحراگرد  در این باره توضیح داد:  مثلا همین چند وقت پیش از سوی دفتر ما با زدن کدی اشتباه، رقم بسیار کمی اعتبار به حساب دیگری واریز شد، قطعا هر کسی متوجه می شود که این اتفاق در اثر خطای انسانی بوده است و هیچ عمدی نمی توان برای آن متصور شد اما مخابرات برای همین یک اشتباه، دو هفته سیستم ما را قطع کرد تا ما در این مدت مجبور شویم  عذر مراجعه کنندگان را بخواهیم .


وی ادامه داد: این تنبیه در صورتی در نظر گرفته شد که همه می دانند در کاری که مرتب با اعداد و ارقام و شماره ها سر و کار دارد چنین اشتباه کوچکی قطعا امکان وقوع دارد اما آنها در حالی که زیر بار اشتباه خود نمی روند از اشتباهات بسیار کوچک  ما هم نمی گذرند.


انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در پنجشنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۹
 

تبلیغات

رزرواسیون دور برد آژانس جهان گشت سیرنگ

پیشخوان خدمات سفر و گردشگری

خدمات الکترونیک

پرداخت اینترنتی قبوض

پیشخوان پرداخت قبض

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری