page contents
پنجشنبه, ۳۰.۱۰.۱۳۹۵

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاسیس: 1383/7/7

نمابر:

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

اوقات شرعی



آمار

mod_vvisit_counterامروز183
mod_vvisit_counterدیروز1380
mod_vvisit_counterاین هفته5650
mod_vvisit_counterهفته گذشته8592
mod_vvisit_counterاین ماه23768
mod_vvisit_counterماه گذشته44275
mod_vvisit_counterکل بازدیدها4848160

در 20 دقیقه گذشته : 4
آی پی شما : 54.147.244.185
,
امروز : 30 دی 1395

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

صفحه اصلي Section Blog Latest ضرورت تبعیت همه سازمان ها و وزارتخانه ها از مصوبات قانونی
ضرورت تبعیت همه سازمان ها و وزارتخانه ها از مصوبات قانونی PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۷

Image result for ‫مجلس‬‎

 

یک نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تبعیت همه سازمان ها و وزارتخانه ها از مصوبات قانونی دولت تاکید کرده و در عین حال گفت:  با توجه به واگذاری خدمات سازمان ها به دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای ارائه به مردم، نباید کارشکنی در این زمینه صورت گیرد.

 

 

 


به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات(WWW.ICTB.IR) فاطمه ذوالقدر  در گفت و گو با خبرنگار ما  اظهار کرد: برای هر موضوعی اگر مصوبه قانونی وجود داشته باشد باید همه از آن تبعیت کنند و  درراستای قانون حرکت کرده و با آیین نامه ها هماهنگ باشند.


وی افزود:در رابطه با موضوع دفاتر پیشخوان خدمات دولت نیز همین موضوع صدق می کند و همه سازمان ها و مجموعه های ذیربط باید از قانون تبعیت کنند و مجلس نیز حمایت های لازم را انجام می دهد .


ذوالقدر اظهار کرد:  در دفاتر پیشخوان، خدمات بسیار خوبی از سازمان های مختلف ارائه می شود و وجود  این دفاتر  موجب می شود مردم  و از طرفی همه سازمان ها به امور خود بپردازند و نیازی نباشد مردم زمان زیادی را برای دریافت خدمتی سپری کند.

 

*دفاتر منجر به کاهش هزینه های زیادی در جامعه شده است


این نماینده مجلس شورای اسلامی  در عین حال تاکید کرد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت از رفت و آمدهای اضافی کاسته و هزینه های زیادی که به دلیل این رفت و آمدها موجب می شد را نیز کاهش داده است.


وی گفت: امور سازمان ثبت احوال به دفاتر واگذار شده که خود این موضوع بسیار قابل تقدیر است چون یکی از مراجعات زیاد مردم برای شناسنامه ،کارت ملی و یا مواردی از این قبیل است که در صورت نبود این دفاتر باید تصور کرد که چه میزان مراجعاتی به سازمان ثبت احوال صورت می گرفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مورد دیگر سازمان ها نیز همین موضوع صدق می کند  ؛مثلا خدمات همراه اول،ایرانسل و یا دیگر اپراتورها نیز از دیگر خدماتی  است که انجام آن ها به دفاتر محول شده و مردم به راحتی می توانند به نزدیک ترین دفتر محل زندگی یا کار خود مراجعه کرده و کارهای خود را انجام دهند.

 


*دفاترپیشخوان خدمات دولت از نیازهای ضروری جامعه هستند


ذوالقدر در عین حال بیان کرد: بنابراین دفاترپیشخوان خدمات دولت از نیازهای ضروری جامعه و خدمات دهی به مردم محسوب می شود که باید حمایت های لازم از آن ها صورت گیرد؛سازمان و وزارتخانه ها نیز در این زمینه همراهی لازم را انجام دهند چون در نهایت تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی به مردم اصل اولیه و اساسی  محسوب می شود.


*ضرورت افزایش کیفیت و خدمات رسانی دفاترپیشخوان


وی در بخشی از سخنان خود بر ضرورت افزایش کیفیت و خدمات رسانی دفاتر نیز تاکید کرده و آن را امری مهم قلمداد کرد که دفاتر باید به آن توجه کنند چون کیفیت ارائه خدمات در همه حوزه ها یک اصل مهم محسوب می شود.


انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۲
 

تبلیغات

تلفن: 88172099-021

تبلیغات تجاری، تبریک و تسلیت

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری