page contents
دوشنبه, ۲۰.۰۹.۱۳۹۶

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

آمار

2224امروزmod_vvisit_counter
2848دیروزmod_vvisit_counter
5072این هفتهmod_vvisit_counter
20684هفته گذشتهmod_vvisit_counter
31413این ماهmod_vvisit_counter
75496ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5819262کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 24 مهمان, 3 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.227.126.69
 , 
امروز : 20 آذر 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest گلایه های دفاترازعدم همکاری مخابرات و جریمه های سنگینشان!
گلایه های دفاترازعدم همکاری مخابرات و جریمه های سنگینشان! PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۵

Image result for ‫دفاتر پیشخوان خدمات دولت‬‎

مدیر یکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت تاکید کرد:این که می گویند وزارت ارتباطات قرار است به عنوان متولی دفاتر پیشخوان دولت معرفی شود موجب شده تا ما نگران باشیم  این وزارتخانه منافع زیر مجموعه های خود را به منافع دفاتر پیشخوان دولت ترجیح دهد و ما هم دستمان به هیچ کجا بند نباشد.

 

 


به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات(WWW.ICTB.IR) جعفر صحراگرد   درباره معرفی وزارت ارتباطات و فن و آوری اطلاعات به عنوان متولی رسمی دفاتر پیشخوان دولت گفت: تا قبل از این احیانا اگر اختلافی میان ما و یکی از سازمان های زیر مجموعه وزارت ارتباطات بود امید اندکی داشتیم که شاید استانداری مداخله کند اما بعد از این نمی دانم  شرایط به چه شکلی پیش خواهد رفت.

 

 

وی افزود: یکی از مشکلات ما این است که  پست در بسیاری از امور ما مداخله می کند  و از دفاتر خواسته های نامتعارف دارد ؛ بهعنوان مثال  فشار می آورد که سایر خدماتی را هم که در اختیار داریم از طریق پست انجام دهیم ، اما فرمانداری به ما می گوید این سازمان نباید برای شما تعیین تکلیف کند؛ ما الان از پست دل خوشی نداریم  حالا در نظر بگیرید شرایطی باشد که دیگر فرمانداری   هم در این میان نباشد ، واقعا نمی دانم آن موقع نتیجه چنین اصطکاک هایی به کجا ختم خواهد شد.

 

صحراگرد در عین حال بیان کرد: البته هنوز برای قضاوت کردن زود است و باید منتظر  باشیم  که وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات برنامه های خود را برای دفاتر پیشخوان اعلام کند و همچنین قوانین جدید اعلام شود  تا بتوان  به یک چشم انداز کلی از آینده دفاتر پیشخوان با وزارت ارتباطات رسید.


*سازمان هایی که خدماتشان را واگذار می کنند خودشان رقیب دفاتر می شوند


این مدیر دفتر پیشخوان خدمات دولت همچنین اظهار کرد: یکی از مشکلات دفاتر پیشخوان دولت رقابت دولتی ها با آنهاست، در بسیاری از مواقع شاهد این هستیم که سازمانی خدماتش را برون سپاری می کند اما همزمان همان خدمات را  خودش به شکل کاملا رقابتی به مشترکینش  ارائه می دهد و طبیعی است که یک دفتر کوچک  توان رقابت با سازمان های عریض و طویل دولتی را ندارند.

وی در ادامه تاکید کرد: برخی سازمان ها نیز به صورت رابطه ای با دفاتر برخورد می کنند یعنی  به مشترکین خود توصیه می کنند به دفتری خاص مراجعه کنند و صادقانه نمی گویند که این خدمات را همه دفاتر ارائه می دهند.

وی افزود: البته اگر بخواهیم منصفانه با این قضیه برخورد کنیم باید گفت همه سازمان های دولتی اینگونه نیستند، مثلا آبفای استان فارس  به مشترکین سازمان آب هیچ توصیه ای نمی کند  که هدایت آنها به سوی دفتری خاص را در پی داشته باشد.

 

*مخابراتی ها همکاری لازم را با دفاتر پیشخوان ندارند

مدیر این دفتر پیشخوان خدمات دولت  در واکنش به گفته های مدیر عامل مخابرات استان فارس که بر نهایت همکاری مخابرات این استان با دفاتر پیشخوان تاکید کرده بود، گفت: این گفته به هیچ عنوان صحت ندارد و ما با موارد متعددی از عدم همکاری مخابرات استان فارس با دفاتر پیشخوان دولت مواجه بوده ایم.

وی در این باره توضیح داد:  همین چند وقت پیش ماژولی که برای ارائه خدمات همراه اول در اختیار ما قرار گرفته بود خراب شد و بعد که برای رفع نقص مراجعه کردیم کد دفتر ما تغییر پیدا کرد، برای حل این موضوع با مخابرات استان فارس مکاتبه کردیم آنها جا به جا شدن کد را نمی پذیرفتند و ادعا می کردند مشکلی وجود ندارد.


صحرا گرد گفت: وقتی از همکاری مخابرات استان فارس نا امید شدیم  با مخابرات تهران مکاتبه کردیم و به دلیل دوری راه نا گزیر شدم ماژول را برای پی گیری نقص به شخص ثالثی واگذار کنم تا به تهران ببرد و در نهایت به دلیل مفقودی ماژول مجبور شدم بیش از هزار کیلومتر تا پایتخت سفر کنم تا در مخابرات تهران این جواب را به من بدهند که تمام این دوندگی ها به دلیل اشتباه مخابرات استان فارس در ارائه کد بوده است اما مخابرات استان اصلا این مسئولیت را نمی پدیرفت.


*جریمه های مخابرات با خطای دفاتر هم وزن نیست
مدیراین دفتر پیشخوان خدمات دولت همچنین به موضوع عدم تناسب جریمه های مخابرات با خطای دفاتر اشاره کرد و افزود: مخابراتی ها خودشان مرتکب اشتباهات فاحشی نظیر آنچه که به آن اشاره کردم می شوند و خطای آنها برای یک مدیر می تواند زحمات و دردسرهای فراوانی ایجاد کند اما در مقابل از کوچکترین خطای دفاتر پیشخوان چشم پوشی نمی کنند.

وی در این باره توضیح داد:  مثلا همین چند وقت پیش از سوی دفتر ما با زدن کدی اشتباه، رقم بسیار کمی اعتبار به حساب دیگری واریز شد، قطعا هر کسی متوجه می شود که این اتفاق در اثر خطای انسانی بوده است و هیچ عمدی نمی توان برای آن متصور شد اما مخابرات برای همین یک اشتباه، دو هفته سیستم ما را قطع کرد تا ما در این مدت مجبور شویم  عذر مراجعه کنندگان را بخواهیم .


صحرا گرد ادامه داد: این تنبیه در صورتی در نظر گرفته شد که همه می دانند در کاری که مرتب با اعداد و ارقام و شماره ها سر و کار دارد چنین اشتباه کوچکی قطعا امکان وقوع دارد اما آنها در حالی که زیر بار اشتباه خود نمی روند از اشتباهات بسیار کوچک  ما هم نمی گذرند.
انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در پنجشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۹
 

تبلیغات

رزرواسیون دور برد آژانس جهان گشت سیرنگ

پیشخوان خدمات سفر و گردشگری

خدمات الکترونیک

پرداخت اینترنتی قبوض

پیشخوان پرداخت قبض

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری