page contents
دوشنبه, ۲۰.۰۹.۱۳۹۶

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

آمار

2241امروزmod_vvisit_counter
2848دیروزmod_vvisit_counter
5089این هفتهmod_vvisit_counter
20684هفته گذشتهmod_vvisit_counter
31430این ماهmod_vvisit_counter
75496ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5819279کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 34 مهمان, 3 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.227.126.69
 , 
امروز : 20 آذر 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest دفاترپیشخوان دولت نمره قبولی گرفته اند
دفاترپیشخوان دولت نمره قبولی گرفته اند PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۴

Image result for ‫قبولی‬‎

به گفته  مدیرعامل مخابرات استان خوزستان، مخابرات بیشترین سهم را در درآمد زایی و ایجاد اشتغال دفاتر پیشخوان دولت دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات(www.ictb.ir) مسعود مشیدی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه دفاتر پیشخوان دولت را به عنوان بخشی از بدنه مخابرات می بینیم و همان حمایتی را که از کارمندان خود داریم از این دفاتر نیز داشته و  خواهیم داشت افزود:  اما در عین حال به استقلال دفاتر احترام می گذاریم، بدیهی است که با این دیدگاه تقویت دفاتر پیشخوان برای ما اهمیت ویژه ای پیدا می کند و بخشی از ضرورت های مخابرات محسوب می شود.


وی  ادامه داد: تا آنجایی که در حوزه اختیاراتمان بود سعی کردیم آموزش های لازم و اطلاعات کافی را در اختیار دفاتر پیشخوان دولت بگذاریم و شرایطی را فراهم آوردیم که آنها به بهترین شکل بتوانند خدمات خود را ارائه دهند؛ چرا که دفاتر پیشخوان دولت را ویترین تمام خدمات مخابرات از همراه اول گرفته تا تلفن ثابت می دانیم.


مدیر عامل مخابرات استان خوزستان در پاسخ به اعتراض برخی دفاتر مبنی بر ارائه نشدن آموزش های لازم و کافی از سوی مخابرات به دفاتر پیشخوان دولت گفت: ما تا زمانی که نسبت به ارائه خدماتی آموزش های کامل و جامعی را  نداده ایم انجام آن را از دفاتر مطالبه نخواهیم نکرد و اگر چنانچه در مواردی به نظر رسیده که آموزش ها گویا و دقیق نبوده باید حتما منتقل کنند تا ابهام به وجود آمده مرتفع شود چرا که سرویس ها باید دقیقا متناسب با دوره های آموزشی ارائه شوند.



مشیدی با بیان اینکه  ارتباط مخابرات و دفاتر پیشخوان دولت تنگاتنگ است، تاکید کرد: اکنون تمام ارتباط  چهره به چهره مخابرات با مشترکین خود از طریق دفاتر پیشخوان دولت است و خدماتی نظیر ثبت نام، پرداخت قبض،صدور المثنی و کلیه خدماتی را که پیش از این تعرفه آن بر روی قبض تلفن مشترک، مستقیم به حساب مخابرات واریز می شد با برون سپاری به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کرده ایم.

*دفاتر پشخوان دولت از منظر ما نمره قبولی گرفته اند

وی  همچنین با بیان اینکه طبیعتا همیشه نقایص و کاستی هایی در انجام امور وجود  دارد اظهار کرد: هر چند همه کارها به طور صد در صد  کامل و آنگونه که باید و شاید پیش نمی رود اما ما به عملکرد دفاتر پیشخوان دولت در حوزه مخابرات نمره قبولی می دهیم؛  معدود مواردی که درباره حسن انجام آنها انتظار بیشتری داریم مربوط به سعه صدر در برخورد با مشترک است.


مدیر مخابرات استان خوزستان در این باره توضیح داد: مراجعاتی از مشترکان به مخابرات داشتیم  که در مرحله اول به سراغ دفاتر پیشخوان دولت رفته اند اما پرسنل دفاتر با کم حوصلگی یا بی دقتی مشترک را خوب راهنمایی نکرده اند لذا مشتری مجبور شده یک بار هم به مخابرات بیاید تا به جواب درستی برسد، به ویژه در زمینه قسط بندی خرید خطوط ثابت یا تقسیط قبض های سنگین، گاهی اطلاعات جامعی به مشترک داده نشده و مشتری سرگردان شده است.


وی درعین حال بیان کرد:  در کل از دفاتر پیشخوان راضی هستیم و اگر سایر سازمان های دولتی هم خدمات خود را به دفاتر پیشخوان واگذار کنند نتایج مثبت آن را در راندمان عملکرد ارگان خود خواهند دید.

*درباره اخذ ضمانت ها طبق قانون رفتار کرده ایم

مشیدی همچنین با بیان اینکه اخذ ضمانت ها برای عقد قرارداد با دفاتر پیشخوان دولت خارج از ضابطه نبوده است، تصریح کرد:  درباره ضمانت ها همانطور که قانون از ما خواسته و طبق بخشنامه ها عمل کردیم و تعهدی خارج از توان دفاتر از آنها نخواسته ایم.

 

مدیر عامل استان خوزستان در ادامه گفت: در استان ما تفاهم و تعامل مناسبی میان دفاتر پیشخوان و مخابرات بر قرار است و گاهی گلایه هایی از هر دو طرف شنیده شده است که حتما قابل رفع شدن است.


وی در پاسخ به اعتراض دفاتر پیشخوان دولت مبنی بر واگذاری خدمات سیم کارت به برخی فروشگاه های گوشی موبایل گفت: خدماتی که به فروشگاه ها واگذار شده بسیار محدود و در واقع تنها یک مورد است .


مشیدی در این باره افزود : در راستای سرعت عمل و دسترسی آسان تر در انجام خدمات مشترکین، به معدودی از فروشگاه های دارای مجوز، با گرفتن تعهد و اخذ ضمانت های لازم اجازه ثبت نام و  فعال سازی سیم کارت را داده ایم اما خدماتی که دفاتر پیشخوان دولت می توانند ارائه کنند مربوط به همه خدمات مخابرات و فراتر از فعال سازی سیم کارت است.

مدیر عامل مخابرات استان خوزستان ادامه داد: این خدمات به این دلیل واگذار شده است که مشتری در صورت گم شدن و یا خرید سیم کارت لازم نباشد که از وقت و زمان خود برای فعال سازی آن هزینه کند.
انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۷
 

تبلیغات

رزرواسیون دور برد آژانس جهان گشت سیرنگ

پیشخوان خدمات سفر و گردشگری

خدمات الکترونیک

پرداخت اینترنتی قبوض

پیشخوان پرداخت قبض

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری