page contents
سه شنبه, ۳۱.۰۵.۱۳۹۶

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

آمار

4274امروزmod_vvisit_counter
3127دیروزmod_vvisit_counter
11798این هفتهmod_vvisit_counter
26696هفته گذشتهmod_vvisit_counter
85796این ماهmod_vvisit_counter
107124ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5507764کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 112 مهمان, 8 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.198.133.40
 , 
امروز : 31 مرداد 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest گزارشی از نارضایتی دفاتراز نحوه تعامل با مخابرات نداشته ایم
گزارشی از نارضایتی دفاتراز نحوه تعامل با مخابرات نداشته ایم PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
يكشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۳

 

مدیرعامل مخابرات فارس تاکید کرد: تا کنون گزارشی از نارضایتی دفاترپشخوان دولت از اخذ ضمانت ها و نحوه تعامل با مخابرات نداشته ایم اما با این وجود  همین جا اعلام می کنم که دفاتر اگر در این زمینه شکایتی دارند می توانند با مخابرات و شخص بنده در میان بگذارند تا به آن رسیدگی شود و در صورت وارد بودن اعتراض نسبت به  اصلاح آن اقدام شود.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات(www.ictb.ir )  علی اصغرروزگار، در گفت و گو با خبرنگار ما  گفت: تا پیش از این دفاتر پیشخوان به عنوان دفاتر ارتباطات  و فن آوری اطلاعات شناخته می شدند و همه فعالیت آنها به طور صد در صد به  مخابرات، پست و پست بانک مرتبط بود اما اکنون دایره فعالیت آنها گسترده تر شده و به عنوان دفاتر پیشخوان دولت می توانند تمام خدمات برون سازمانی نهادهای مختلف دولتی را بر عهده بگیرند، اما همچنان ارتباط ما و دفاتر پیشخوان در حوزه تلفن ثابت و همراه اول است.

وی با بیان اینکه دفاتر پیشخوان دولت به عنوان بازوی اجرایی مخابرات در پاسخگویی به مردم عمل می کنند، افزود: دقیقا به همین دلیل است که نحوه فعالیت و نوع عملکرد دفاتر پیشخوان دولت برای ما بسیار حائز اهمیت است و رصد خدمات این دفاتر در دستور کار ما قرار دارد.


*مردم نقایص عملکرد دفاتر پیشخوان را از چشم مخابرات می بینند

روزگار با تاکید بر اینکه ارتباط مستقیم ارباب رجوع مخابرات با دفاتر پیشخوان دولت است، اظهار کرد: بدیهی است وقتی شهروندان در انجام امور مخابراتی خود تنها با نیروی انسانی دفاتر پیشخوان دولت سر و کار دارند به همان نسبت هر گونه اختلالی را که در عملکرد دفاتر پیشخوان و اپراتور های آنها وجود داشته باشد از چشم مخابرات می بینند.

وی در ادامه گفت: اینکه دفاتر پیشخوان دولت حلقه ارتباط میان مخابرات و شهروندان هستند سبب می شود که حساسیت مخابرات بر روی عملکرد دفاتر پیشخوان زیاد باشد و سختگیری هایی که در این زمینه وجود دارد نیز ناشی از همین حساسیت است.


وی در واکنش به برخی گلایه ها از اخذ ضمانت های سنگین برای عقد قرار داد با دفاتر پیشخوان  گفت: هر گونه نارسایی و نادرستی در عملکرد دفاتر پیشخوان بروجهه مخابرات لطمه خواهد زد به همین سبب برای حسن انجام کار نیاز به تعهد متقابل و ضمانت اجرایی لازم است.



وی افزود: طبیعی است که در برابر تضییع حقوق مردم و رفتاری که منجر به نارضایتی آنها شود نمی توانیم با اغماض رو به رو شویم و سلسله مراتب پیش بینی شده ای در بر خورد با تخلفات، اشتباهات و سوء رفتار با مشترکین  وجود دارد؛ابتدا با توجه به درجه اشتباه یا تخلف به دفتر مربوطه تذکر و سپس اخطار کتبی می دهیم و اگر سوء عملکرد  تکرار شود دسترسی های دفتر متخلف قطع خواهد شد.


مدیرعامل مخابرات استان فارس تاکید کرد: دفاتر پیشخوان دولت به عنوان بازوی اجرایی مخابرات استان در پاسخگویی به مردم هستند و به همین دلیل نحوه عملکرد آنها برای ما بسیار حائز اهمیت است.


روزگار با بیان اینکه در مجموع رابطه دفاتر پیشخوان دولت و مخابرات سازنده بود تصریح کرد: عمده دفاتر پیشخوان دولت با حسن عملکرد و رفتارشان اعتماد مخابرات را جلب کرده اند و مورد وثوق ما هستند لذا در این حوزه  نگرانی  خاصی نداریم.


*سازمان های دولتی با اطمینان کامل خدمات خود را به دفاتر پیشخوان واگذار کنند

روزگار با  بیان اینکه تعدد دفاتر پیشخوان دولت دسترسی مردم به آنها را آسان کرده ، اظهار کرد: برای مردم بسیار سریع تر و راحت تر خواهد بود  اگر برای انجام خدمات دولتی به نزدیک ترین دفتر پیشخوان در شهر و روستای خود مراجعه کنند و از این طریق ارائه خدمات سازمان ها به مردم با کیفیت و در ترافیک مراجعه کمتری انجام خواهد شد.

وی دراین باره افزود : اکنون  دفاتر پیشخوان دولت علاوه بر خدماتی که در ارتباط با مخابرات است، در حوزه آب و فاضلاب،برق و گاز، بیمه سلامت و حتی ثبت احوال فعالیت می کند و برخی دفاتر این مجوز را دارند که برای  مردم شناسنامه هم صادر کنند و این نشان دهنده توسعه خدمات آنهاست.


مدیر مخابرات استان فارس، در عین حال بیان کرد: حمایت مردم و دولت  از دفاتر پیشخوان به رونق آنها کمک می کند،اگر ادارات این الویت را دربرنامه هایشان بگنجانند که خدمات خود را به دفاتر پیشخوان واگذار کنند قطعا نتایج مثبت آن را در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مشاهده خواهند کرد.


*بالاترین تراکنش میان تمام سازمان ها را با دفاتر پیشخوان داشته ایم


روزگار با اعلام اینکه حد تعاملات دفاتر پیشخوان دولت و مخابرات استان فارس در بالاترین حد ممکن قرار دارد، گفت: در میان تمام سازمان های دولتی مخابرات بیشترین حد تراکنش را  به لحاظ آمار و ارقام  با دفاتر پیشخوان دولت داشته است و  در جلساتی که با محوریت دفاتر پیشخوان دولت تشکیل شده  بارها بر این موضوع تاکید شده است.

وی همچنین عنوان کرد: تقریبا می توانیم بگویم دیگر هیچ موردی باقی نمانده  که ما ارائه خدماتشان را به دفاتر پیشخوان واگذار نکرده باشیم به همین سبب عملا دیگر کاری برای واگذاری به دفاتر پیشخوان در مخابرات باقی نمانده است.


انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در يكشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۵
 

خدمات الکترونیک

پرداخت اینترنتی قبوض

پیشخوان پرداخت قبض

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری