page contents
جمعه, ۰۸.۰۲.۱۳۹۶

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

پیشخوان خدمات سفر

خرید و رزرو آنلاین بلیط و هتل

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاسیس: 1383/7/7

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

اوقات شرعی



آمار

330امروزmod_vvisit_counter
3136دیروزmod_vvisit_counter
16553این هفتهmod_vvisit_counter
21963هفته گذشتهmod_vvisit_counter
83095این ماهmod_vvisit_counter
6569ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5089664کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 124 مهمان حاضر
آی پی شما :: 54.224.21.195
 , 
امروز : 08 ارديبهشت 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest کانون، آنچنان که بایدوشاید از دفاتر حمایت نمی کند
کانون، آنچنان که بایدوشاید از دفاتر حمایت نمی کند PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۷

یکی از مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی گفت:  شنیدن این خبر که وزارت ارتباطات به طور رسمی به عنوان متولی دفاتر پیشخوان دولت معرفی شده است باعث خرسندی است.

به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات(WWW.ICTB.IR)حمیدرضامداح   در گفت وگو با  خبرنگار ما  ضمن ابراز خرسندی از تصمیم مجلس مبنی بر معرفی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات به عنوان متولی رسمی دفاتر پیشخوان دولت گفت: امیدوارم این تصمیم موجبات این را فراهم آورد که دفاتر پیشخوان از پشتیبانی یک نهاد قدرتمند بهره مند شوند و احساس کنند که قرار است به مطالباتشان رسیدگی و برای حل مشکلات شان نیز چاره اندیشی شود.

وی افزود:  تا پیش از این مصوبه، گفته می شد دفاتر پیشخوان دولت زیر مجموعه استانداری ها هستند اما واقعیت این است که دست کم ما در استان تهران حمایت قوی و قابل ذکری از سوی استانداری در قبال دفاتر پیشخوان دولت نداشته ایم و همیشه خودمان را در مواجهه با سازمان های طرف قرارداد تنها حس کرده ایم.

مداح با تاکید بر این که کانون دفاتر نیز آنچنان که بایسته و شایسته است از ما حمایت نمی کند، تاکید کرد:  ارتباط گیری ما با کانون دفاتر آسان نیست، برای مطرح کردن هر موضوعی لازم است که به محل کانون دفاتر مراجعه کنیم، البته آن هم اگر گوش شنوایی باشد و انعکاس نظرات ما تاثیری در اصلاح رویه برخورد با دفاتر داشته باشد.

وی در عین حال بیان کرد : برای ما که در شهر تهران هستیم مراجعه حضوری به کانون امکان پذیر نیست چه رسد به افرادی که در شهرستان ها با فاصله چند صد کیلومتر از پایتخت در حال اداره یک دفتر هستند.


*وزارت ارتباطات می تواند مجوزها را تجمیع کند

مدیراین دفتر پیشخوان خدمات  دولت با بیان اینکه  یکی از انتظاراتی که دفاتر پیشخوان دولت می توانند از وزارت ارتباطات داشته باشند مسئله تجمیع مجوزهاست،  تاکید کرد: دست کم  وزارت ارتباطات می تواند مجوز خود را به عنوان یک اجازه نامه مرجع به اپراتورهای مختلف و پست ابلاغ کند تا دفاتر مجبور به دوندگی های مکرر برای کسب مجوز از یک به یک این سازمان ها نباشند.

وی با بیان اینکه در واقع پروانه کسب دفاتر پیشخوان تنها روی کاغذ ارزش دارد گفت: به عنوان مدیر یک دفتر پیشخوان بعد از گرفتن پروانه باید سراغ شرکت ارتباطات زیر ساخت برویم و بعد از گرفتن مجوز از وزارت ارتباطات باید با تک تک زیر مجموعه های شرکت ارتباطات به طور جداگانه ای قرار داد ببنیدیم اما پس از متولی شدن وزارت ارتباطات می توانیم امیدوار باشیم که این مشکل حل شود  و دفاتر پیشخوان  مانند دفاتر پلیس +10 که در آن دریافت مجوز به منزله اجازه ارائه تمام خدمات مرتبط با این دفاتر است، فعالیت کنند.


*روند دریافت مالیات در دفاتر باید اصلاح شود

وی با بیان اینکه روند دریافت مالیات از دفاتر پیشخوان دولت منصفانه نیست گفت: در واقع لازم است  به این نکته توجه شود ما فروشنده نیستیم و درآمدمان به صورت کارمزدی است.


وی در ادامه افزود: به دلیل آنکه ما سود را مستقیم از مشتری نمی گیریم بلکه سهم خود را از ارائه خدمات به شکل درصدی و ماهیانه دریافت می کنیم نباید مالیات بر ارزش افزوده نیز بپردازیم.


مداح با بیان اینکه شرکت ها مبلغ مالیات را موقع پرداخت حق السهم از ما کم می کنند عنوان کرد:  در واقع لازم است به این نکته توجه شود ما فروشنده نیستیم و درآمد مان به صورت کارمزدی است و  به دلیل آنکه ما سود را مستقیم از مشتری نمی گیریم بلکه سهم خود را از ارائه خدمات به شکل درصدی و ماهیانه دریافت می کنیم نباید مالیات بر ارزش افزوده نیز بپردازیم.


این مدیر دفتر پیشخوان خدمات دولت همچنین اظهار کرد: شرکت ها مبلغ مالیات را موقع پرداخت حق السهم از ما کم می کنند و  ما باز هم مجددا باید مالیات بر ارزش افزوده را نیز بپردازیم  در حالی که انتظار داریم بعد از تغییر و تحولات به وجود آمده در نحوه حمایت از دفاتر پیشخوان دولت این مشکلات نیز حل شود.

 

*بیمه دفاتر نباید شبیه بیمه شرکت ها باشد

وی در عین حال بیان کرد :یکی دیگر از اجحاف هایی که تا کنون در حق دفاتر پیشخوان شده  نوع بیمه پرسنل در دفاتر پیشخوان دولت است، اول اینکه بیمه کارمندان اجباری است که در این موضوع حرفی نیست اما با توجه به درآمد ها و نوع خدماتی که دفاتر پیشخوان ارائه می دهند نباید با ما مانند یک شرکت رفتار شود و همان حق بیمه ای را که یک مدیر پرداخت می کند از ما مطالبه می کنند در صورتی که انتظار داریم تسهیلات ویژه ای در این زمینه برایمان در نظر بگیرند؛  به عنوان مثال کشاورزان برای بیمه کارکنان خود حق بیمه کمتریپرداخت می کنند اما بیمه ما با حق بیمه یک مدیر هیچ فرقی نمی کند.


*بهترین ارتباط را با پست داریم

مداح همچنین درباره نحوه ارتباط دفاتر پیشخوان دولت با سازمان های  طرف قرار داد توضیح داد: در میان نهاد هایی که خدمات آنها را ارائه می دهیم بهترین رابطه را با پست داریم و به راحتی می توانیم با رییس یا مسئول مربوطه وارد گفت و گو شویم و مسائل و مشکلات را به طور مستقیم پی گیری کنیم.

 

وی در ادامه گفت: همراه اول نیز در رتبه بعدی سعی در ایجاد ارتباط دو سویه داشته است و یک رابط را به ما معرفی کرده است ، در مرتبه  بعدی هم ایرانسل است که دست کم می توانیم به صورت تلفنی با آنها ارتباط داشته باشیم اما از شرکت رایتل  تنها یک شماره تلفن داریم و هیچ رابط و راهنمای مشخصی را در این زمینه نمی شناسیم و این در حالی است که گسترش  رابطه دفاتر پیشخوان دولت با سازمان های طرف قرار داد هم می تواند به توسعه دفاتر پیشخوان و بالارفتن کیفیت ارائه خدمات کمک کند.


انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۷
 

تبلیغات

تلفن: 88172099-021

تبلیغات تجاری، تبریک و تسلیت

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری