page contents
چهارشنبه, ۰۱.۰۹.۱۳۹۶

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

آمار

2762امروزmod_vvisit_counter
2755دیروزmod_vvisit_counter
9767این هفتهmod_vvisit_counter
17460هفته گذشتهmod_vvisit_counter
52862این ماهmod_vvisit_counter
83556ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5765215کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 112 مهمان, 5 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.224.168.206
 , 
امروز : 01 آذر 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest ضرورت تسریع درروندانتقال اطلاعات دفاتر به وزارت ارتباطات
ضرورت تسریع درروندانتقال اطلاعات دفاتر به وزارت ارتباطات PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۴

 

 

مدیرعامل پست گفت: برابرتبصره 2ماده 26اساسنامه شرکت ملی پست موضوع نظارت و سیاستگذاری دفاتر پیشخوان خدمات به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات(سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی)محول شده و کارگروه مربوطه اش نیزایجاد شده است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات(www.ictb.ir )  حسین مهری  در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود: در این کارگروه فرمانداران و استانداری ها نیز نقش خواهند داشت و قطعا شرکت پست نیز در این فرآیند ایفای نقش خواهد کرد .


مهری در عین حال بیان کرد: چندی پیش نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی نامه ای به وزیرکشوراعلام کرد که برابر تبصره از دادن هر گونه مجوزی در این حوزه  خودداری شود که البته پیش از این نیز معاون پارلمانی وزارت ارتباطات نامه ای به معاون وزیرکشور ارسال کرد مبنی بر اینکه اگر مستندات و یا پرونده ای وجود دارد به وزارتخانه منتقل شود که این  جابجایی اطلاعات در حال انجام است و این یک قانون است .


مدیر عامل پست ادامه داد: البته در این زمینه نیز یکی از نمایندگان مجلس طی نامه ای به کند بودن روند این انتقال اشاره کرده و به تسریع آن تاکید کرد.

 


*اکثرفعالیت هایمان را با همکاری بخش خصوصی انجام دادیم


وی درباره همکاری بخش خصوصی با پست برای توسعه درگاهش نیز  توضیح داد: در این سه سال سعی کردیم اکثر فعالیت ها را با مشارکت بخش خصوصی انجام دهیم و برون سپاری برخی فعالیت ها نیز در دستور کار ما بود؛ در این راستا حدود 2100نیرو را کاهش داده و  از آنطرف 5هزار نیرو را در بخش خصوصی برای انجام فعالیت های حمل و نقلی، نمایندگی و سرویس های جدید با مشارکت بخش خصوصی دنبال می کنیم واین جزو سیاست های ما است.

 


*استراتژی دولت تصدی گری نیست


مهری  در عین حال تاکید کرد: استراتژی دولت تصدی گری نیست بلکه نظارت و سیاستگذاری است؛ ما هم به عنوان شرکت ملی پست مگر در مواردی که قانون تکلیف  کرده عمل می کنیم و تاجایی که بخش خصوصی بتواند ورود کند تلاش می کنیم این کار صورت گیرد .

 

*اقتصادی شدن دفاتر دریکسال آینده


وی همچنین از اقتصادی شدن دفاتر پیشخوان  دریکسال آینده خبر داده و گفت: دفاتر پیشخوان خدمات به عنوان بازوان پست محسوب شده و به هیچ عنوان بحث حاکمیتی پست در این زمینه مطرح نیست.

 

مدیرعامل پست در عین حال بیان کرد: مجوز همه خدماتی که پست ارائه می‌دهد دفاتر نیز دارا هستند  و آنها  نیز می‌توانند این خدمات را به مردم ارائه دهند ولی متاسفانه  برخی سازمان ها هم چنان وجود دارند که  فعالیت های خود را برای واگذاری به مردم به دفاتر پیشخوان ارایه نمی دهند.


مهری در پایان  یادآور شد:  نگاه دولت تدبیر و امید ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است و در این راستا باید هر کاری که نیاز باشد را انجام می دهیم.
انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۰
 

تبلیغات

رزرواسیون دور برد آژانس جهان گشت سیرنگ

پیشخوان خدمات سفر و گردشگری

خدمات الکترونیک

پرداخت اینترنتی قبوض

پیشخوان پرداخت قبض

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری