page contents
سه شنبه, ۲۸.۱۰.۱۳۹۵

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاسیس: 1383/7/7

نمابر:

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

اوقات شرعی



آمار

mod_vvisit_counterامروز1142
mod_vvisit_counterدیروز1327
mod_vvisit_counterاین هفته3847
mod_vvisit_counterهفته گذشته8592
mod_vvisit_counterاین ماه21965
mod_vvisit_counterماه گذشته44275
mod_vvisit_counterکل بازدیدها4846357

در 20 دقیقه گذشته : 19
آی پی شما : 54.205.153.63
,
امروز : 28 دی 1395

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

صفحه اصلي Section Blog Latest ضرورت تسریع درروندانتقال اطلاعات دفاتر به وزارت ارتباطات
ضرورت تسریع درروندانتقال اطلاعات دفاتر به وزارت ارتباطات PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۴

 

 

مدیرعامل پست گفت: برابرتبصره 2ماده 26اساسنامه شرکت ملی پست موضوع نظارت و سیاستگذاری دفاتر پیشخوان خدمات به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات(سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی)محول شده و کارگروه مربوطه اش نیزایجاد شده است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات(www.ictb.ir )  حسین مهری  در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود: در این کارگروه فرمانداران و استانداری ها نیز نقش خواهند داشت و قطعا شرکت پست نیز در این فرآیند ایفای نقش خواهد کرد .


مهری در عین حال بیان کرد: چندی پیش نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی نامه ای به وزیرکشوراعلام کرد که برابر تبصره از دادن هر گونه مجوزی در این حوزه  خودداری شود که البته پیش از این نیز معاون پارلمانی وزارت ارتباطات نامه ای به معاون وزیرکشور ارسال کرد مبنی بر اینکه اگر مستندات و یا پرونده ای وجود دارد به وزارتخانه منتقل شود که این  جابجایی اطلاعات در حال انجام است و این یک قانون است .


مدیر عامل پست ادامه داد: البته در این زمینه نیز یکی از نمایندگان مجلس طی نامه ای به کند بودن روند این انتقال اشاره کرده و به تسریع آن تاکید کرد.

 


*اکثرفعالیت هایمان را با همکاری بخش خصوصی انجام دادیم


وی درباره همکاری بخش خصوصی با پست برای توسعه درگاهش نیز  توضیح داد: در این سه سال سعی کردیم اکثر فعالیت ها را با مشارکت بخش خصوصی انجام دهیم و برون سپاری برخی فعالیت ها نیز در دستور کار ما بود؛ در این راستا حدود 2100نیرو را کاهش داده و  از آنطرف 5هزار نیرو را در بخش خصوصی برای انجام فعالیت های حمل و نقلی، نمایندگی و سرویس های جدید با مشارکت بخش خصوصی دنبال می کنیم واین جزو سیاست های ما است.

 


*استراتژی دولت تصدی گری نیست


مهری  در عین حال تاکید کرد: استراتژی دولت تصدی گری نیست بلکه نظارت و سیاستگذاری است؛ ما هم به عنوان شرکت ملی پست مگر در مواردی که قانون تکلیف  کرده عمل می کنیم و تاجایی که بخش خصوصی بتواند ورود کند تلاش می کنیم این کار صورت گیرد .

 

*اقتصادی شدن دفاتر دریکسال آینده


وی همچنین از اقتصادی شدن دفاتر پیشخوان  دریکسال آینده خبر داده و گفت: دفاتر پیشخوان خدمات به عنوان بازوان پست محسوب شده و به هیچ عنوان بحث حاکمیتی پست در این زمینه مطرح نیست.

 

مدیرعامل پست در عین حال بیان کرد: مجوز همه خدماتی که پست ارائه می‌دهد دفاتر نیز دارا هستند  و آنها  نیز می‌توانند این خدمات را به مردم ارائه دهند ولی متاسفانه  برخی سازمان ها هم چنان وجود دارند که  فعالیت های خود را برای واگذاری به مردم به دفاتر پیشخوان ارایه نمی دهند.


مهری در پایان  یادآور شد:  نگاه دولت تدبیر و امید ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است و در این راستا باید هر کاری که نیاز باشد را انجام می دهیم.
انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۰
 

تبلیغات

تلفن: 88172099-021

تبلیغات تجاری، تبریک و تسلیت

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری