page contents
يكشنبه, ۰۸.۱۲.۱۳۹۵

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاسیس: 1383/7/7

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

اوقات شرعی



آمار

mod_vvisit_counterامروز84
mod_vvisit_counterدیروز1567
mod_vvisit_counterاین هفته1651
mod_vvisit_counterهفته گذشته10222
mod_vvisit_counterاین ماه35740
mod_vvisit_counterماه گذشته40229
mod_vvisit_counterکل بازدیدها4900361

در 20 دقیقه گذشته : 13
آی پی شما : 50.16.117.44
,
امروز : 08 اسفند 1395

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

صفحه اصلي Section Blog Latest ابهام روستاییان در زمینه فعالیت دفاتر پیشخوان دولت!
ابهام روستاییان در زمینه فعالیت دفاتر پیشخوان دولت! PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۶

 

مدیریک  دفتر پیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی و غیردولتی گفت: به دلیل دوری از پایتخت و عدم دسترسی مناسب به اطلاعات ، مردم در روستاها دیرتر به دفاتر پیشخوان اقبال می کنند که لازم است در این زمینه اعتماد سازی صورت گیرد.

 

 

 



عبدالکریم الهایی، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، با بیان اینکه در روستاها دفاتر پیشخوان دولت با مشکلات بیشتری مواجه هستند، گفت: رسیدن امکانات به روستاها زمان بر است و لازم است که در این زمینه مساعدت بیشتری صورت گیرد.


وی همچنین تاکید کرد:  روستاییانی  که به هر دلیلی کارشان به دفاتر پیشخوان می افتد و مثلا می خواهند حسابی افتتاح کرده  یا هر خدمات دیگری را مورد استفاده قرار دهند معمولا از اینکه دفاتر باعث سهولت در انجام کارهایشان شده ابراز رضایت می کنند اما در مقابل کسانی که هنوز هیچ ارتباطی با دفاتر پیشخوان در روستاها نداشته اند در برابر استفاده از این خدمات مقاومت نشان می دهند.



*انتطار داریم محدودیت موجودی برای صندوق های دفاتر کمتر شود


مدیر این دفتر روستایی پیشخوان دولت با بیان اینکه در روستای آنها حتی یک بانک هم وجود ندارد، اظهار کرد: اصلی ترین فعالیت ما در این دفاتر مربوط به خدمات بانکداری است، اما در این زمینه نیز با مشکلات و محدودیتهای جدی مواجه هستیم.

وی  با ذکر مثالی در این زمینه افزود: موجودی صندوقهای ما محدودیت بالایی دارد؛ به عنوان مثال به محض اینکه موجودی صندوق به مبلغ 250 هزار تومان می رسد  از شعبه مرکزی بانک مربوطه با ما تماس می گیرند و دهها گونه تهدید که باید هر چه سریعتر تسویه کنیم، در صورتی که با توجه به نبود هیچ بانکی در روستای ما، می توان سقف موجودی صندوق ها را بالاتر برد.


وی درباره  نحوه تعامل مخابرات و دفاتر روستایی گفت: حدود هشت ماه است که با ایرانسل به تفاهم رسیده و قرارداد امضا کرده ایم اما هنوز آنها به ما ماژول نداده اند  و در عین حال برای ارائه خدمات  همراه اول هم در حال اقدام هستیم و نمی دانیم که چه زمانی به نتیجه خواهد رسید.


الهایی  با بیان اینکه هنوز از هفت خوان همکاری با اپراتورها، مخابرات و فن آوری اطلاعات، یک خوان را نیز سپری نکرده است، گفت: فعلا هیچ تصوری درباره اینکه بعد ازطی این مراحل و دریافت ماژول از ایرانسل و همراه اول با چه مشکلات دیگری مواجه خواهم شد، ندارم.



وی در ادامه با اشاره به مشکلات ارتباط گیری با اپراتورها و مخابرات در این منطقه توضیح داد: به دلیل نداشتن پشتوانه و نبود حمایتهای لازم  در این منطقه محروم دفاتر پیشخوان دولت و همچنین  دفاتر آی تی سی  روستایی در برومی توسعه چندانی نداشته اند، انگیزه لازم در ما برای فعالیت در این حوزه وجود دارد اما بزرگترین انتظار ما از مخابرات ارائه مساعدتهای لازم در این زمینه و تسهیل مراحل اداری مختلف است.



این مدیر دفترپیشخوان دولت بابیان اینکه با افزایش درآمد  می توانیم نیروی انسانی خود را نیز بیشتر کنیم و خدمات متنوع تری به مردم این روستا ارائه دهیم عنوان کرد:  درآمد دفاتر پیشخوان در روستاها بسیار ناچیز است و اکنون دفتر ما به صورت یک نفره اداره می شود، چرا که از نظر عایدی افزایش تعداد پرسنل به هیچ عنوان صرفه اقتصادی ندارد و حتی در آخر ماه کفاف خودم را  که به تنهایی تمام امور مرتبط با این دفاتر را انجام می دهم را نیز نمی



*بعد از دو ماه فعالیت همکاری با سازمان پست را قطع کردیم


الهایی  در بخشی از سخنان خود  با اشاره به اینکه کمبود پرسنل مانع گسترش خدمات در دفاتر روستایی است، تصریح کرد: به عنوان مثال ما بعد از عقد قرارداد با پست حدود دو ماهی را با این سازمان همکاری کردیم، اما به دلیل اینکه ارسال بسته های پستی و نامه های اداری نیازمند سرعت العمل در کار است و ما نیروی اضافه ای به عنوان نامه رسان نداشتیم، نتوانستیم به نحو مطلوب این خدمات را ارائه دهیم و خودمان خواهان لغو همکاری شدیم.


وی  با بیان اینکه از همه جا دور افتاده ایم و اجازه ما کاملا در دست شعبه های مرکزی بانکهاست گفت:  هماهنگی و ارتباط مستمر خوب است اما این موضوع باید به صورت دو طرفه ای پیش برود؛ اکنون به رغم نبود هیچ بانکی در برومی با درخواست پایا برای ما موافقت نشده است یا مثلا وقتی در خواست افتتاح حساب می دهیم، به ما زنگ  می زنند و می گویند اگر تا یک ساعت دیگر همه مراحل آن را طی نکرده باشید، نوبت شما به چهار ماه بعد موکول می شود، در واقع بعضی از کارها آسان است اما به ما آن را سخت می گیرند.


انتهای پیام


آخرین به روز رسانی در چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۳
 

تبلیغات

تلفن: 88172099-021

تبلیغات تجاری، تبریک و تسلیت

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری