page contents
چهارشنبه, ۰۱.۰۹.۱۳۹۶

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

آمار

120امروزmod_vvisit_counter
2755دیروزmod_vvisit_counter
10013این هفتهmod_vvisit_counter
16661هفته گذشتهmod_vvisit_counter
50220این ماهmod_vvisit_counter
83556ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5762573کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 58 مهمان, 12 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.162.166.214
 , 
امروز : 01 آذر 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest عدم همکاری رایتل با دفاتر پیشخوان خدمات دولت
عدم همکاری رایتل با دفاتر پیشخوان خدمات دولت PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
يكشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۰

 

 

مدیریک  دفتر پیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی و غیردولتی گفت: با وضع شدن یک قانون واحد، مشکلات دفاتر پیشخوان دولت بسیار کمتر خواهد شد.

 

 

 

 

علی ابراهیمی  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات  با تاکید بر اینکه اکنون با تشتت تصمیم گیری در دفاتر پیشخوان دولت مواجه هستیم، گفت: عده ای برای دفاتر پیشخوان انجمن صنفی تشکیل داده اند، عده دیگری کانون دفاتر پیشخوان را راه اندازی کرده اند، استانداری برای خود، دبیرخانه دفاتر پیشخوان دارد و کسانی هم  به عنوان هیئت مدیره دفاتر پیشخوان معرفی می شوند که این چند دسته گی باعث هرج و مرج در دفاتر پیشخوان شده است و به دلیل همین مدیریت چندگانه، نه همدلی مناسبی بین دفاتر پیشخوان وجود دارد و  نه تکلیف دفاتر پیشخوان مشخص است.



ابراهیمی با بیان اینکه باید یک تجمیع سازمان یافته میان گروههای مختلف در دفاتر پیشخوان صورت گیرد، اظهار کرد: اگر همه این افراد با هم جمع شوند و به یک قانون واحد درباره دفاتر پیشخوان دولت برسند با یک آیین نامه  مدون و مشخص، دفاتر پیشخوان هم برای آگاهی از پروسه ها و دریافت مجوزهای مربوطه دچار سردرگمی نمی شوند.



* انتقاد از نحوه ارائه مجوز از سوی استانداری


مدیر یکی از دفاتر پیشخوان دولت با انتقاد از نحوه ارائه مجوز از سوی استانداری گفت:  استانداری تهران از همان ابتدا به طور بی رویه و بی ضابطه اقدام به صدور مجوز کرد و همین موضوع موجب شد  در فواصل بسیار کم در برخی مناطق چندین دفاتر پیشخوان دولت شکل گرفته است و حتی گاهی در یک ساختمان و مجتمع دو دفتر پیشخوان دولت به طور همزمان فعالیت می کنند.


وی دراین باره افزود: وقتی استانداری در ارائه مجوز، خود را مقید به استانداردها ندانسته و تا این حد مسامحه داشته ، طبیعی است که اکنون تعداد دفاتر پیشخوان دولت از نظر کمی بسیار بیشتر از حد مورد نیاز شده باشد، در عین حال این شرایط،  دستاویزی شده  که سازمانهای طرف قرارداد خودشان دست به کار شده برای ما قوانین جدید وضع می  کنند.



ابراهیمی با بیان اینکه سازمانهای طرف قرارداد به سبب زیاد بودن دفاتر پیشخوان نیازی به جلب رضایت ما ندارند، گفت: به جای اینکه ما خودمان قانون فاصله دفاتر پیشخوان را در ارائه مجوز رعایت کنیم ، همراه اول، ایرانسل و رایتل برای ما چنین تبصره هایی می گذارند و اعلام می کند که تنها با دفاتر پیشخوان دولت در فواصل معینی قرارداد خواهیم بست.



وی در ادامه گفت: قوانین انحصاری  سازمانهای مختلف مجالی فراهم آورده تا آن دفاتری که رابطه دارند مجوز انواع خدمات را دریافت کنند، اما عده دیگر بدون در نظر گرفتن سابقه، شایستگی و توانمندی، تنها به جرم نداشتن رانت و به بهانه کم بودن فاصله با دیگر دفاتر و یا کمی تراکم جمعیت درمنطقه فعالیت و انواع بهانه های کوچک و بزرگ از دسترسی به مجوز خدمات باز بمانند.



این مدیر دفتر پیشخوان خدمات  دولت  همچنین اظهار کرد: با نبود یک مدیریت واحد، هرکسی از هر سو سعی می کند ما را  زیر مجموعه خود کند، در نهایت هم به گمانم میان این همه دایه که هرکدام مانند طفلی ما را به سمت خود می کشند تا با هم زورآزمایی کنند دفاتر پیشخوان هستند که قربانی و چند تکه می شوند.

 

* باید برای دریافت مجوز سالها منتظر بمانیم

ابراهیمی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه  دو سال است هزینه های مرتبط با دریافت برخی خدمات را واریز کرده، افزود: با وجود پرداخت این مبلغ و شرکت در انواع دوره های آب و فاضلاب ، برق و کلاسهایی از این دست، هنوز نتوانسته ام مجوز ارائه این خدمات را بگیرم.


وی درادامه گفت: هر بار که مراجعه می کنم تا پی گیر این موضوع شوم، چندین فرم مقابلم می گذارند و بعد از پر کردن تمام آنها می گویند شما تشریف ببرید ما خودمان به موقع مطلعتان خواهیم کرد، اما به نظر می رسد که بیشتر ما را به دنبال نخود سیاه می فرستند، چون هنوز بعد از گذشت این زمان طولانی خبری از ارائه مجوزها نیست.



*رایتل سیم کارتها را مرجوع نمی کند


وی  همچنین تاکید کرد: یکی دیگر از مسائلی که با آن درگیر هستیم و باعث ضرر و زیان ما شده، عدم همکاری رایتل با دفاتر پیشخوان است، اکنون تعداد سیم کارتهای فروخته شده در دفتر ما کمتر از میزان مورد انتظار بوده است ولی این اپراتور نمی پذیرد که سیم کارتهای باقیمانده را مرجوع کند، به همین دلیل به تعداد تمام سیم کارتهای فروش نرفته رایتل، سرمایه ما در دفاتر بلا استفاده مانده است.



*همکاری پست منطقه 16 مناسب بوده است


مدیر این دفتر پیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی و غیردولتی با ابراز رضایت از همکاری پست در منطقه خودشان، گفت: در میان سازمانها و نهادهایی که با ما قرار داد دارند، همکاری پست از کیفیت بهتری برخوردار بوده است؛ پست به موقع به ما ماشین می دهد، نیرویش را به طور مناسبی در اختیارمان گذاشته است ، پرداختها در زمان خود و مناسب است؛ ضمن اینکه در حد خود حمایت خوبی هم از دفاتر پیشخوان می کند.



*همراه اول استانداردهای چندگانه دارد

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه  همراه اول در مواجهه با ما استانداردهای چندگانه دارد،تاکید کرد: متاسفانه هم وضع قرارداد با همراه اول سخت است و هم فسخ قرارداد؛ چون  تصمیمات همراه اول بی برنامه است و هر از چندگاهی مصوبات و بخشنامه های جدید برای ما وضع می شود  در حالیکه آنها از دفاتر پیشخوان پول و ضمانت  برای ارائه خدمات گرفته اند مجوز جابه جایی سیم کارت را به دیگران داده اند.


انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در يكشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۷
 

تبلیغات

رزرواسیون دور برد آژانس جهان گشت سیرنگ

پیشخوان خدمات سفر و گردشگری

خدمات الکترونیک

پرداخت اینترنتی قبوض

پیشخوان پرداخت قبض

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری