page contents
شنبه, ۰۶.۰۳.۱۳۹۶

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

پیشخوان خدمات سفر

خرید و رزرو آنلاین بلیط و هتل

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

اوقات شرعی



آمار

2192امروزmod_vvisit_counter
2819دیروزmod_vvisit_counter
21782این هفتهmod_vvisit_counter
22940هفته گذشتهmod_vvisit_counter
88684این ماهmod_vvisit_counter
92221ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5187474کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 44 مهمان, 1 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.162.19.123
 , 
امروز : 06 خرداد 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest درخواست یکی از مدیران دفاتر پیشخوان از پست
درخواست یکی از مدیران دفاتر پیشخوان از پست PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۷

 

مدیریکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی و غیردولتی گفت: از پست انتظار داریم که دستگاه های توکن را برای تسریع در جا به جایی مرسولات در اختیار دفاتر پیشخوان بگذارد.


 

 

 

محمد کامیار،در گفت و گو با پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اکنون مدتهاست در ارسال بسته های پستی از روش راحت تر ثبت بارکد استفاده می شود، گفت: دستگاهی که این بارکد را روی مرسولات ثبت می کند توکن نام دارد و استفاده از آن سرعت عمل ما را در آماده کردن بسته ها بالا می برد، اکنون با وجودی که مدتی است درخواستمان را به پست ارائه کرده ایم هنوز موفق به دریافت این امکان نشده ایم، مهمترین مطالبه ما از پست این است که توکن ها را در اختیار دفاتر پیشخوان قرار دهد.


وی  ادامه داد:  تا پیش از این ما از دستگاه نقش تمبر برای ارسال بسته های پستی استفاده می کردیم که اکنون یک قطعه آن خراب شده است و می گویند تعمیرش حدود پنج میلیون تومان هزینه خواهد داشت لذا ناگزیریم تمبرها را به صورت دستی بر روی پاکتها بچسبانیم.


کامیار با بیان اینکه باز هم در مقایسه با سایر سازمانها همکاری پست با دفاتر پیشخوان مناسب تر است، تاکید کرد: سال گذشته بود که یکی از مسئولان درمنطقه 19  پستی که محدوده فعالیت ماست، با مدیران دفاتر پیشخوان جلسه گذاشت و قول داد که از دفاتر پیشخوان به عنوان بخش خصوصی و بنگاه های کوچک زودبازده حمایت خواهد کرد؛ ما ابتدا تصور کردیم وی نیز مانند سایرین تنها در حال شعار دادن است، اما رفته رفته معنی واقعی حمایت را دیدیم و  تغییرات در نوع مواجهه پست با دفاتر پیشخوان را به طور ملموسی حس کردیم.


*پست بهره وری خود را بالا برده است



وی در ادامه گفت: در پی همین وعده ها بود که  بهره وری در پست رشد قابل توجهی پیدا کرد و از نظر کمی هم با افزایش بسته های پستی مواجه بودیم.

کامیار افزود: به ویژه وقتی پرداخت ها انسجام پیدا کرد، انگیزه ما هم برای همکاری با پست بیشتر شد؛ چرا که وقتی سرمایه به موقع بازگردد ما هم با انرژی بیشتر سطح کمی و کیفی همکاریمان را بالا می بریم.


مدیر این دفتر پیشخوان دولت عنوان کرد: البته اکنون یکی دوماهی است که دوباره با تاخیر در پرداخت ها مواجه شده ایم که  امیدواریم  این بی نظمی هم مقطعی باشد و دوباره نوع واریزها به روال یکی دوسال اخیر بازگردد.


* همراه اول خود را در همه امور صاحب اختیارمی داند!


کامیار با اشاره به اینکه همراه اول خود را در همه امور صاحب اختیارمی داند، گفت: به انحای مختلف ما در مواجهه با همراه اول تحقیر می شویم، مثلا وقتی با آنها درباره پکیج "ب" ، قرار داد می بندیم  به ما می گویند فردا نیایید و بگویید خواهان پکیج "ج" هستیم و حتی برای تغییر ندادن منوی قرارداد هم از ما تعهد می گیرند!


وی در ادامه گفت: ضمن آنکه در جابه جایی دفتر یا نام مدیر دفتر هم با همراه اول مکافات داریم، حتی اگر دفتر ما از این سوی خیابان به سمت دیگر آن رفته باشد و اصلا جابه جایی منطقه و محل هم نداشته باشیم، یا اگر نام مدیر دفتر تغییر کند، آنها با ما قطع همکاری می کنند و باید دوباره از نو قرار داد ببنیدم.


کامیار در عین حال بیان کرد: این قطع همکاری به زیان ما و مشتریان ماست، آنها به مراجعه می کنند و باید مرتب اعلام کنیم که فعلا از همراه اول خبری نیست؛ طبیعتا با اتلاف وقت مشتری در رضایت وی نیز تاثیر منفی خواهیم گذاشت.


وی با اشاره به اینکه همه جا داشتن یک آشنا باعث راه افتادن کار می شود، گفت: چون آشنایی در کار نبود حتی تا پیش معاون وزیر هم رفته ایم اما کاری از پیش نرفت.

* دفاتر پیشخوان باید پاسخگوی اختلال  شبکه در همراه اول  و ایرانسل هم باشند!

وی با بیان اینکه بعد از فروش سیم کارت اپراتورهای مختلف، گاهی با اختلال در شبکه مواجه می شویم گفت: وقتی سیستم قطع می شود و به عنوان مثال سیم کارت مشتری فعال نشده است، آنها این را به کم کاری ما ربط می دهند، هر چقدر توضیح می دهیم که اختلال در شبکه مربوط به خود اپراتور است از ما نمی پذیرند، در واقع ما باید پاسخگوی مشکلات همراه اول و ایرانسل هم باشیم.


* انجمن دست کم به دنبال ارائه تسهیلات برای دفاتر باشند


وی با بیان اینکه گلایه ها بسیارند و همه آنها شاید تکرار مکررات باشد، توضیح داد: حتی نمی گویم که توزیع ناعادلانه خدمات در دفاتر صورت گرفته است چون مطمئنم این حرف دل بسیاری از همکاران ماست، اما حداقل سوالی که داریم این است که بپرسم انجمن صنفی چه کاری برای ما می تواند انجام دهد و کدام بار را از روی دوشمان بر می دارد، وقتی  شرایط خودمان را با کانون هایی نظیر کانون وکلا یا کانون سردفترداران مقایسه می کنم می بینم که چقدر میان حمایت های آنان و پشتیبانی ای که از ما می شود، فاصله وجود دارد.


کامیار در عین حال بیان کرد: کاش دست کم می شد از طریق انجمن یا کانون برای  پیدا کردن مکان دفتر، کاری از پیش برد یا برای دریافت وام و تسهیلات اقدام کرد، کاش به جای سر و کله زدن با اماکن برای هر تغییر کوچک، می شد که خود کانون، محل دفتر را تایید کند.


وی با اشاره به اینکه حمایت کردن انواع مختلفی دارد گفت: گاه حمایت مالی و مادی است، گاهی خدماتی و گاه معنوی، اما ما هیچ کدام از انواع این  حمایت ها را حس نکرده ایم.


انتهای پیام


آخرین به روز رسانی در چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۰
 

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری