page contents
پنجشنبه, ۰۷.۰۲.۱۳۹۶

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

پیشخوان خدمات سفر

خرید و رزرو آنلاین بلیط و هتل

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاسیس: 1383/7/7

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

اوقات شرعی



آمار

135امروزmod_vvisit_counter
3179دیروزmod_vvisit_counter
13222این هفتهmod_vvisit_counter
21963هفته گذشتهmod_vvisit_counter
79764این ماهmod_vvisit_counter
6569ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5086333کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 41 مهمان, 2 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.80.29.228
 , 
امروز : 07 ارديبهشت 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest ابراز تاسف نماینده مجلس نسبت به عدم حمایت جدی از دفاترپیشخوان
ابراز تاسف نماینده مجلس نسبت به عدم حمایت جدی از دفاترپیشخوان PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۵

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چنانچه برای نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی مسجل شود موسسه ای عامدانه از اجرای  ماده قانونی مربوطه مبنی بر  واگذاری خدمات خود به دفاتر پیشخوان دولت سرباز زده است حتما به آن به سرعت رسیدگی خواهیم کرد.

علی کرد، عضوکمیسیون اجتماعی مجلس در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری پیشخوان خدمات دولت عمومی و غیردولتی ، خدمات دفاتر در سطح کشور را قابل تقدیر دانسته و تاکید کرد:  حوزه فعالیت دفاتر پیشخوان دولت بسیار گسترده است و می تواند خدمات بیشماری را تحت پوشش خود قرار دهد، هرچند لازمه تحقق این امر همکاری همه جانبه دستگاهها و نهادهای دولتی است .

وی افزود: متاسفانه دفاتر پیشخوان دولت، آنچنان که باید و شاید و متناسب با خدمات ارزنده ای که به مردم ارایه می دهند مورد حمایت قرار نگرفته اند.

نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: دفاتر پیشخوان دولت در شهرستانها و کل کشور توانسته به مردم خدمات خوبی ارائه دهد و رفته رفته مورد اعتماد و رضایت مردم قرار گیرد، در شهرستان حوزه انتخابیه اینجانب نیز بخش قابل توجهی از مردم تا کنون در مواردی به این دفاتر مراجعه داشتند و ضرورت شکل گیری آن را لمس کرده اند.

***دفاتر پیشخوان نیازمند حمایت غیرشعاری هستند

کرد با اشاره به لزوم اهتمام جدی در گسترش فعالیت این دفاتر تاکید کرد: دفاتر پیشخوان دولت به عنوان موسسه ای غیر دولتی نیازمند پشتیبانی واقعی و جدی دولت و موسسات زیر مجموعه آن است اما متاسفانه آنچه که تا کنون در رویه تعامل با این موسسه به چشم می خورد این است که بیشتر از آنکه در این زمینه اقدام عملی و جامعی صورت گرفته باشد به شعار و حرف بسنده شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: هر دستگاهی در دولت وظیفه دارد خدمات خارج از اداره خود را به دفاتر پیشخوان واگذار کند،استانداری ها می توانند نقش پررنگی در زمینه گسترش فعالیت و خدمات دفاتر پیشخوان ارائه کنند و در این وادی باید پیشگام باشند .

***استانداری ها با نمایندگان دفاتر پیشخوان تعامل داشته باشند

وی در این باره افزود:  استاندار به عنوان نماینده عالی دولت باید جلسات مختلفی با نمایندگان این دفاتر داشته باشد تا به راهکار مشترکی برای گسترش فعالیت دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور و تعمیم فعالیت آنها به سایر سازمانهایی که در این زمینه تا کنون پیش قدم نشده اند، برسند.

 

نماینده مردم در مجلس دهم شورای اسلامی در عین حال بیان کرد: نزدیکی و ارتباط دو سویه دفاتر پیشخوان با فرمانداری ها در مناطق مختلف تسهیل کننده عملکرد این موسسه در سراسر کشور خواهد بود و متقابلا منافع جدی  برای سازمانها و نهادهای دولتی و انقلابی خواهد داشت.


***صداوسیما حرکتی در راستای معرفی دفاتر پیشخوان دولت انجام نداد


وی با بیان اینکه دفاتر پیشخوان دولت تا کنون در پیشبرد تکالیف و وظایف محوله موفق عمل کرده اند، تصریح کرد:  نوع کار و خدمات آنها کمک شایانی به شناخته شدن دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور و حتی در مناطق دور افتاده کرده است اما در مقابل رسانه هایی نظیر صدا و سیما حرکت قابل ذکری در معرفی دفاتر پیشخوان دولت به جامعه نداشته اند، در صورتیکه با توجه به ضرورت توسعه فعالیت این دفاتر، رسانه ای به گستردگی صدا و سیما می توانست با ساخت برنامه یا دعوت از کارشناسان خبره به نهادینه شدن فرهنگ جایگزینی دفاتر پیشخوان دولت به جای مراجعه حضوری به موسسات کمک شایانی کند.


کرد همچنین تصریح کرد: علوه بر صداو سیما تریبونهای مختلف از جمله نمازجمعه شهرستانهای مختلف می توانند مردم را به استفاده از دفاتر پیشخوان ترغیب و راهنمایی کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تا کنون علاوه بر اینکه  در مواردی شاهد بی انگیزگی برای حمایت از دفاتر پیشخوان بوده ایم متاسفانه برخی از سازمانها به وظیفه مشخص خود که مورد تاکید قانون بوده است نیز عمل نکرده اند و همچنان از واگذاری برخی خدمات به دفاتر پیشخوان امتناع می کنند.

نماینده خاش اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف خانه ملت نظارت بر عملکرد دستگاههای مختلف است، کمیسیون اجتماعی مجلس دهم در ابتدای راه خود قرار دارد و هنوز تشکیل جلسه نداده است؛ قطعا از هفته آینده که ان شاء الله این کمیسیون به صورت جدی فعالیت خود را آغاز کند از الویتهایش برخورد با موارد نقض قانون در موسسات مختلف خواهد بود.

*** تخلفات در واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان  مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در عین حال تاکید کرد: چنانچه برای نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی مسجل شود موسسه ای عامدانه از اجرای این ماده قانونی در واگذاری خدمات خود به دفاتر پیشخوان دولت سرباز زده است حتما به آن به سرعت رسیدگی خواهیم کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: دفاتر خدمات پیشخوان دولت به عنوان روان کننده ارائه خدمات نقش قابل توجهی در تسهیل ارائه خدمات به مردم و موسسات در نقاط دور و نزدیک کشورداشته اند و نباید اجازه دهیم با قانون گریزی برخی موسسات و سازمانها این دفاتر تضعیف شوند.


انتهای پیام

 

تبلیغات

تلفن: 88172099-021

تبلیغات تجاری، تبریک و تسلیت

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری