page contents
شنبه, ۰۱.۰۷.۱۳۹۶

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

آمار

1672امروزmod_vvisit_counter
1618دیروزmod_vvisit_counter
17652این هفتهmod_vvisit_counter
20932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
62016این ماهmod_vvisit_counter
126617ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5610601کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 64 مهمان, 3 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.158.21.176
 , 
امروز : 01 مهر 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest ضرورت پاسخگویی کانون دفاتر پیشخوان دولت به نیازهای دفاتر
ضرورت پاسخگویی کانون دفاتر پیشخوان دولت به نیازهای دفاتر PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۷

 

یکی از مدیران دفاترپیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی و غیردولتی،از بالا بودن میزان مالیات بر ارزش افزوده فعالیت های خدماتی از جمله خدماتی که دفاتر پیشخوان به مردم ارائه می دهند انتقاد کرد و در عین حال برضرورت پاسخگویی کانون دفاتر پیشخوان دولت به نیازها و مشکلات دفاتر تاکید کرده و خواستار تعامل بیشتر این کانون با دفاترشد.

 

مسعود غلامعلی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری یشخوان خدمات دولت عمومی و غیردولتی اظهار کرد: متاسفانه میزان مالیات بر ارزش افزوده ای که دفاتر مجبورند پرداخت کنند،بسیار بالاست و این رقم با درآمدی که در حال حاضر دفاتر دارند همخوانی ندارد و همین موضوع مشکلات زیادی را برای دفاتر ایجاد کرده است.

وی افزود: باید در این زمینه به گونه ای برنامه ریزی شود که دفاتر متضرر نشوند.

وی در عین حال بیان کرد:بهتر است برای اخذ مالیات، نرم افزار ویژه ای تعبیه شود که مورد قبول دفتر نظارتی سازمان امور مالیاتی نیز باشد که در رابطه با مالیات اقدامات لازم صورت گیرد و نیازی نباشد که کارشناسان مالیاتی به صورت حضوری به دفاتر مراجعه کنند.

غلامعلی با تاکید بر ضرورت تعامل ارگان های ذیربط با دفاترپیشخوان برای محول کردن خدماتشان به دفاتر  گفت: یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد بحث درآمدزایی دفاتر است و اینکه میزان ارائه خدمات آن ها به دفاتر افزایش یابد و تعامل بیشتری نیز داشته باشند.

این مدیر دفترپیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی و غیردولتی ادامه داد: سازمان ها و مراکزی مثل سازمان ثبت احوال،همراه اول و یا دیگر مراکز در دادن خدماتشان به دفاتر به سختی عمل می کنند و متاسفانه در این زمینه تعامل لازم با دفاترپیشخوان وجود ندارد

وی همچنین بر ضرورت داشتن خدمات درمانی و بیمه ای برای دفاتر پیشخوان تاکید کرد و آن را از ضروریت هایی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.

غلامعلی در عین حال بیان کرد: بهتر است سازمان ها و مراکز مربوطه با کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت جلساتی داشته باشند تا نیازهای دفاتر مورد بررسی قرار گیرد و طبیعی است زمانی که کانون به طور جدی وارد میدان شده و با سازمان ها به مذاکره بنشیند بسیاری از مشکلات حل می شود.

این مدیر دفترپیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی و غیردولتی ادامه همچنین اظهار کرد: متاسفانه نحوه ارتباط گیری با مراکز مسوول در رابطه با دفاتر مثل کانون دفاترپیشخوان دولت بسیار سخت است و آن ها جوابگو نیستند و در زمان تماس با شماره هایی که در این زمینه در اختیار است باید مدت زمان زیادی پشت خط مانده و در نهایت پاسخی نیز دریافت نمی کنیم.

انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در يكشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۵
 

خدمات الکترونیک

پرداخت اینترنتی قبوض

پیشخوان پرداخت قبض

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری