page contents
پنجشنبه, ۰۷.۰۲.۱۳۹۶

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

پیشخوان خدمات سفر

خرید و رزرو آنلاین بلیط و هتل

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاسیس: 1383/7/7

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

اوقات شرعی



آمار

237امروزmod_vvisit_counter
3179دیروزmod_vvisit_counter
13324این هفتهmod_vvisit_counter
21963هفته گذشتهmod_vvisit_counter
79866این ماهmod_vvisit_counter
6569ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5086435کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 113 مهمان, 3 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.80.29.228
 , 
امروز : 07 ارديبهشت 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest هشدار نسبت به تعطیلی برخی دفاتر به دلیل درآمد ناکافی!
هشدار نسبت به تعطیلی برخی دفاتر به دلیل درآمد ناکافی! PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۶

یکی از مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی و غیردولتی نسبت به تعطیلی برخی دفاتر به دلیل درآمد  ناکافی هشدار داده و در عین حال از  عدم حمایت متولیان امر از دفاتر انتقاد کرد.

اکبری مقدم درگفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری دفاتر پیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی و غیردولتی اظهار کرد: متاسفانه دستگاههایی مثل ثبت احوال فقط به حدود 10درصد از دفاتر خدمات خود را ارایه  می دهند و 90درصد از دفاتر به دلایلی، نمی توانند خدمات ثبت احوال را به مردم بدهند.

 

این مدیردفاتر پیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی و غیردولتی همچنین اظهار کرد: خدماتی که دفاتر ارائه می دهند به هیچ وجه با هزینه ای که بابت آن از مردم دریافت می کنند همخوانی ندارد و این در حالی است که متولیان امر در حوزه دفاتر می توانند به این موضوع رسیدگی کرده و برنامه ای داشته باشند.به گفته وی باندبازی در ارایه خدمات به دفاتر از سوی سازمان های مربوطه و برخی مراکز  به وفور مشاهده می شود و این در حالی است که برخی دفاتر به دلیل عدم درآمد کافی نتوانستند به فعالیت خود ادامه دهند و بالاجبار کار خود را تعطیل کردند که این دفاتراکثرا اجاره ای بودند چون دیگرتوانایی پرداخت اجاره دفتر را نداشتند.

اکبری مقدم  بر ضرورت داشتن سواد حقوقی  متولیان دفاتر پیشخوان تاکید کرده و در عین حال بیان کرد: با توجه به وضعیتی که بر دفاتر حاکم است همه به دنبال گرفتن مجوز دفاتر پلیس +10هستند و خود این موضوع جای بررسی و سوال دارد.وی ادامه داد: کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت یا هر ارگان دیگری که در زمینه دفاتر مسوولیتی دارد باید به این موضوع توجه کند که اگر به این موضوع بی توجهی شود به مرور شاهد کناره گیری  بسیاری از دفاتر از این حرفه خواهیم بود  .

وی همچنین  با اشاره به خدمات قابل ارائه همراه اول از سوی دفاتر  نیز توضیح داد: همراه اول برای ارائه خدماتش از طریق دفاتر سخت گیری های خاص خود را دارد و اقدام به گرفتن وثیقه یا ضمانت نامه از سوی دفاتر می کند و این در حالی است که این ضمانت نامه ها و مشکلاتی که برای دفاتر دارد  خود نیز داستان دیگری دارد.

این مدیردفاتر پیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی و غیردولتی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه متاسفانه  شرکت پست نیز در ارائه خدماتش ضعیف عمل می کند و با جابجایی هایی که در حوزه های مدیریتی دارد  مشکلاتی برای دفاتر  ایجاد می کند افزود: داشتن تخصص مدیران نیز بحث دیگری است که باید به آن توجه شود.

وی در پایان بر ضرورت افزایش تعرفه خدمات دفاتر به مردم تاکید  کرده و افزود: هزینه ای که دفاتر بابت ارائه خدمات از مردم دریافت می کنند در شأن آن ها نیست که باید در این زمینه نیز چاره ای اندیشیده  شود.

انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۴
 

تبلیغات

تلفن: 88172099-021

تبلیغات تجاری، تبریک و تسلیت

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری