page contents
دوشنبه, ۰۹.۱۲.۱۳۹۵

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاسیس: 1383/7/7

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

اوقات شرعی



آمار

mod_vvisit_counterامروز1385
mod_vvisit_counterدیروز1625
mod_vvisit_counterاین هفته3010
mod_vvisit_counterهفته گذشته10033
mod_vvisit_counterاین ماه38666
mod_vvisit_counterماه گذشته40229
mod_vvisit_counterکل بازدیدها4903287

در 20 دقیقه گذشته : 19
آی پی شما : 54.166.38.16
,
امروز : 09 اسفند 1395

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

صفحه اصلي Section Blog Latest ضرورت احصای خدمات سازمان ها و گسترش فعالیت دفاتر پیشخوان
ضرورت احصای خدمات سازمان ها و گسترش فعالیت دفاتر پیشخوان PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰

مدیرعامل شرکت پست  گفت: دفاتر پیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی و غیردولتی مجموعه ای هستند  که برای کمک به دولت و سهولت در دسترسی خدمات به مردم ایجاد شدند وباید مورد حمایت قرار گیرند و ما خود را موظف به احصای خدمات سازمان ها و ارائه فعالیت های بیشتر به دفاتر می دانیم و  پی گیر مسایل همکاری های مشترک هستیم.

حسین مهری در گفت و گو با خبرنگارپایگاه تحلیلی خبری دفاتر پیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی و غیردولتی اظهار کرد: ضروری است همه ما  دست به دست هم دهیم تا دفاتر پیشخوان خدمات دولت اقتصادی شوند که این به نفع مردم و دولت است و منجر به کاهش مراجعات مردم به سازمان ها می‌شود.


وی درباره کاهش  ارائه خدمات پستی از طریق دفاتر نیز توضیح داد: مجوز همه خدماتی که پست ارائه می‌دهد دفاتر نیز دارا هستند  و دفاتر نیز می‌توانند این خدمات را به مردم ارائه دهند.

 

مهری در عین حال بر فعال تر شدن واگذاری خدمات سازمان ها به دفاتر نیز تاکید کرده و گفت:  ما نیز تمامی تلاشمان را انجام می دهیم که فعالیت سازمان ها را احصا کنیم و در این زمینه  با دفاتر هم عقیده هستیم که متاسفانه برخی سازمان ها در احصای فعالیت های خود به دفاترپیشخوان خدمات  کوتاهی می‌کنند.

 

مدیرعامل پست تصریح کرد: هر گونه کمک و حمایتی از دفاتر انجام می‌دهیم تا خدمات سازمان ها به آن ها واگذار شود و مردم نیز به راحتی بتوانند با مراجعه به این دفاتر از همه نوع خدماتی بهره مند شوند و معتقدیم که هرچه دفاتر فعال تر شوند کار مردم نیز روان ترو راحت تر صورت می‌گیرد.

 

 

رییس هیات مدیره پست همچنین  درباره دیرکرد در پرداخت حق السهم دفاتر از طریق پست گفت: آماده کردن اسناد و مدارک به منظور پرداختن حق السهم دفاتر زمان بر است و مدت زمانی به طول می‌انجامد تا بتوانیم مدارک را آماده کنیم  و در حال حاضر مشغول بررسی اسناد و مدارک فروردین ماه دفاتر پیشخوان هستیم.

مهری ادامه داد: به دلیل تعطیلات فروردین ماه طبیعی است که مدت زمان بیشتری برای بررسی اسناد اسفندماه دفاتر نیاز داشتیم که البته این کار انجام شده و تمامی حق السهم دفاتر برای اسفندماه سال گذشته پرداخت شد.

 

وی گفت: تا پیش از ورودم  به این مجموعه از دفاتر 10درصد برای حسن انجام کار و 5درصد نیزبه عنوان حق  بیمه دریافت می‌شد که بعد از آمدن بنده به این مجموعه تلاش کردم تا این 15درصد  از دفاتر گرفته نشود و بعد از ماهها تلاش توانستیم موفق شویم.

 

رییس هیات مدیره  پست در پایان با بیان اینکه  دفاتر به عنوان  شرکای ما محسوب می‌شوند عنوان کرد: ما اعتقاد به برون سپاری خدمات جهت کاهش هزینه های دولتی و کاهش قیمت تمام شده برای مردم داریم و هر گونه کمکی در این راستا انجام می‌دهیم.

انتهای پیام

آخرین به روز رسانی در دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۴
 

تبلیغات

تلفن: 88172099-021

تبلیغات تجاری، تبریک و تسلیت

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری