page contents
دوشنبه, ۰۹.۱۲.۱۳۹۵

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاسیس: 1383/7/7

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

اوقات شرعی



آمار

mod_vvisit_counterامروز1385
mod_vvisit_counterدیروز1625
mod_vvisit_counterاین هفته3010
mod_vvisit_counterهفته گذشته10033
mod_vvisit_counterاین ماه38666
mod_vvisit_counterماه گذشته40229
mod_vvisit_counterکل بازدیدها4903287

در 20 دقیقه گذشته : 19
آی پی شما : 54.166.38.16
,
امروز : 09 اسفند 1395

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

صفحه اصلي Section Blog Latest عدم همکاری برخی سازمان ها در واگذاری امورشان به دفاتر
عدم همکاری برخی سازمان ها در واگذاری امورشان به دفاتر PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۱

 

 

 

 

 

مدیرمسوول یکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت، بخش عمومی و غیردولتی از عدم همکاری برخی سازمان ها در واگذاری امورشان  به دفاتر انتقاد کرد.

ابوالقاسم خانی در گفت و گو با خبرنگارپایگاه تحلیلی خبری دفاتر پیشخوان خدمات دولت،بخش عمومی و غیردولتی با بیان این مطلب گفت: ثبت احوال در زمان واگذاری امورش  به ما تاکید کرد که در این زمینه باید در کلاس های آموزشی آن ها شرکت کنیم و این در حالی است که  بعد از هزینه 8میلیون تومانی که صرف این کار کردیم، خدماتی که قرار بود به ما واگذار کند از جمله تعویض شناسنامه را به ما ندادند .


‌وی گفت:اگرقرار است کاری از طرف سازمانی  به بخش خصوصی واگذار شود باید کارگروهی از طرف آن ها  نیروها را آموزش دهد چون در حال حاضر خود دفاتر در این زمینه هزینه می کنند  .


وی همچنین با اشاره به ارائه خدمات پستی از طریق دفاتر پیشخوان  گفت: یکی از مشکلاتی که با پست داریم پرداخت دیر حق السهم دفاتر است.

وی در ادامه توضیح داد: بر اساس قانون،حق السهم دفاتر برای ارائه خدمات پستی باید هر 40روز از طریق پست به دفاتر پرداخت شود و این در حالی است که حق السهم اسفندماه سال گذشته را به تازگی به ما دادند و طبیعی است که همه این ها برای ما مشکلاتی ایجاد می‌کند.

این مدیرمسوول دفتر پیشخوان خدمات دولت، بخش عمومی و غیردولتی، نداشتن تمبر پستی را از دیگر مشکلاتی دانست که در   همکاری با پست وجود دارد.

خانی همچنین تاکید کرد: بعضی مواقع به ما می‌گویند که در کارهای دولتی ورود نکنید  و متاسفانه در این زمینه کارگروهی وجود ندارد که سیاستگذاری های لازم را انجام دهد.

وی در عین حال تاکید کرد: اگر قرار است خدماتی به مردم ارائه کنیم باید خود سازمان ها به دفاترآموزش دهند تا بتوانیم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم

 وی همچنین با اشاره به ارائه خدمات همراه اول از طریق دفاتر توضیح داد: بعد از پشت سرگذاشتن  مشکلاتی توانستیم با همراه اول برای ارائه خدماتش قرارداد ببندیم ولی آن ها تاکید دارند که صاحب امتیاز دفاتر باید دورهای آموزشی آن ها را گذارنده و کلاس برود و این در حالی است که ما درگیر مسائل چندجانبه  هستیم و فرصت این گونه آموزش ها برای صاحب امتیاز دفاتر  وجود ندارد.

وی در عین حال تاکید کرد: برخی دفاتر نیز به دلیل دیرکرد در پرداخت حق السهم همراه اول،ایرانسل و ثبت احوال برای ارائه خدماتشان ناراضی هستند و بخش خصوصی دل خوشی از این موضوع ندارد.

 این مدیرمسوول دفتر پیشخوان خدمات دولت، بخش عمومی و غیردولتی همچنین اظهار کرد: البته ثبت احوال کارهایش را به ما محول نکرد و ما نیز چون دیدیم  برای گرفتن خدمات آن ها باید معطل شویم از آن منصرف شدیم.

وی  گفت: متاسفانه سیاست برخی مراکز و سازمان ها برای ما مشخص نیست و نمی‌دانیم چه باید بکنیم وهمه این مسائل کار را برای ما مشکل کرده است.

اتهای پیام

آخرین به روز رسانی در شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۵
 

تبلیغات

تلفن: 88172099-021

تبلیغات تجاری، تبریک و تسلیت

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری