page contents
شنبه, ۰۷.۱۲.۱۳۹۵

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاسیس: 1383/7/7

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

اوقات شرعی



آمار

mod_vvisit_counterامروز1409
mod_vvisit_counterدیروز1094
mod_vvisit_counterاین هفته9875
mod_vvisit_counterهفته گذشته10192
mod_vvisit_counterاین ماه35498
mod_vvisit_counterماه گذشته40229
mod_vvisit_counterکل بازدیدها4900119

در 20 دقیقه گذشته : 24
آی پی شما : 54.166.80.147
,
امروز : 07 اسفند 1395

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

صفحه اصلي Section Blog Latest گلایه های یکی از مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی
گلایه های یکی از مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط شریف زاده   
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۳

مدیر یکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی ، درآمد پایین، نداشتن معافیت مالیاتی و پرداخت عوارض شهرداری را از جمله مشکلات دفاتر پیشخوان عنوان کرد.

علی خانی در گفت و گو با خبرنگار پ‍ایگاه تحلیلی خبری  دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی اظهار کرد: متاسفانه درآمد دفاتر پیشخوان بسیار پایین است که این موضوع ناشی از نحوه مدیریت کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولتی و نداشتن انجمن صنفی در این بخش است که البته انجمن صنفی دفاتر پیشخوان در اکثر شهرستان ها وجود دارد ولی در تهران چنین انجمنی نداریم.
وی همچنین نداشتن معافیت مالیاتی را از دیگر موضوعاتی دانست که متاسفانه علیرغم درآمد پایین دفاتر برای آن ها هزینه مضاعفی ایجادکرده است.
این مدیر دفتر پیشخوان خدمات گفت: متاسفانه برخی ارگان ها با ما همکاری لازم را نمی‌کنند ؛به عنوان مثال شهرداری  از تابلوی نصب دفاتر نیز عوارض از ما  دریافت می کند  و زمانی که اعتراض خود را مطرح می‌کنیم به ما می‌گویند: « یا تابلو را بردارید و یا عوارض مربوط به نصب تابلو را پرداخت کنید»!
وی ادامه داد:ما نیز عوارض مربوطه را پرداخت نکردیم و به همین دلیل جرایمی برای ما در نظر گرفتند که در نهایت مجبور به پرداخت آن هستیم.

مدیر این دفتر پیشخوان در عین حال بیان کرد: از ابتدا قرار بود خدمات دفاتر امور مشترکین تلفن ھمراه، آژانس ھاي پستي،مراکز بھره برداري از تلفن راه دور و بین الملل، دفاتر پلیس+ ١٠  و برخی مراکز دیگر نیز توسط ما انجام شود و کار خدماتی آن ها را نیز به ما محول کنند و این موضوع در آیین نامه ایجاد و بھره برداری از دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی نیزذکر شده است و این در حالی است که نه تنها این کار صورت نگرفته بلکه میزان خدمات ما نیز در حال کاهش است.
خانی در توضیح این مطلب افزود: ‌دفاتر برای انجام خدمات برای ارگان ها و مراکز مربوطه شخصا اقدام می‌کنند ؛ به عنوان مثال برای انجام خدمات همراه اول باید خودمان به مرکز مربوطه مراجعه کرده و قراردادی با همراه اول در این زمینه امضا کنیم و این  درحالی است که در حال حاضر بسیاری از این مراکز از جمله همراه اول و پست ، دیگر  ارائه خدماتشان را به ما  محول نمی‌کنند  و ما نیز مجبوریم فقط خدمات پیش پا افتاده ای را به مردم ارائه دهیم.
وی با بیان اینکه دفاتر پیشخوان با نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فعالیت کرده و از استانداری مجوز خود را دریافت می کنند عنوان کرد: اینکه دفاتر بخواهند برای گرفتن هر خدمتی به مراکز مراجعه کنند مناسب نیست  واگر انجمن صنفی در این حوزه وجود داشت یا کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی به صورت قوی برای حمایت از دفاتر ظاهر می‌شد با چنین مشکلاتی روبرو نبودیم.
انتهای پیام

 

تبلیغات

تلفن: 88172099-021

تبلیغات تجاری، تبریک و تسلیت

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری