page contents
دوشنبه, ۰۱.۰۸.۱۳۹۶

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر مسؤول: دکتر زهیر طیب

تاسیس: 1383/07/07

پست الکترونیکی:

sazeman at yahoo.com

نمابر: 89786965-021

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

آمار

1091امروزmod_vvisit_counter
2605دیروزmod_vvisit_counter
3696این هفتهmod_vvisit_counter
18754هفته گذشتهmod_vvisit_counter
58665این ماهmod_vvisit_counter
80212ماه گذشتهmod_vvisit_counter
5687462کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 55 مهمان, 2 ربوت حاضر
آی پی شما :: 54.81.178.153
 , 
امروز : 01 آبان 1396
صفحه اصلي Section Blog Latest وزیر ارتباطات : مردم باید خسارت اینترنت بی‌کیفیت را بگیرند
وزیر ارتباطات : مردم باید خسارت اینترنت بی‌کیفیت را بگیرند PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط dinparast   
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۸

وزیر ارتباطات گفت: کلیه اپراتورهای اینترنتی وظیفه دارند خسارت وارده به مشترکان فعلی را مطابق موافقتنامه سطح خدمات پرداخت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمود واعظی با بیان اینکه در راستای حفظ حقوق شهروندی کاربران اینترنت مصوبات جدید را در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات وضع کردیم، اظهار کرد: علاوه بر حفظ منافع مشترکان، لزوم دریافت خدمات باکیفیت و همچنین نظارت بیشتر بر عملکرد اپراتورها و شرکت‌های ارایه دهنده خدمات اینترنتی نیز از جمله اهداف این مصوبات بود.

وزیر ارتباطات با اشاره به این مصوبات جدیدی که لازم الاجراء شده است، ابراز کرد: پس از بحث و بررسی کارشناسانه تصمیم بر آن شد تا شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها نهاد مادر مخابراتی کشور شیوه‌های نظارتی جدیدی را در کنار روش‌های مرسوم نظارت بر عملکرد به کار گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه مقرر گردید شرکت زیرساخت تا اردیبهشت ماه نسبت به پیاده‌سازی و تکمیل سامانه‌های ثبت رسید خرابی اندازه‌گیری کیفیت و نیز مدیریت و پایش موافقتنامه سطح خدمات و ارائه دسترسی به خدمت گیرندگان، اقدام کند.

او خاطر نشان کرد: پس از آن مشترکان از طریق پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اپراتور خود و ارتباط با بخش پشتیبانی مشترکان می‌توانند از روش‌های درخواست خسارت توسط اپراتور خود اطلاع یافته و از این طریق، اقدام به ثبت درخواست خسارت از اپراتور کنند تا پس از طی مراحل قانونی، امکان استفاده از خسارت پیش‌بینی شده در موافقتنامه سطح سرویس را داشته باشند.

واعظی تصریح کرد: اپراتورها وظیفه دارند خسارت وارده به مشترکان فعلی را مطابق موافقتنامه سطح خدمات پرداخت کنند.

 

خدمات الکترونیک

پرداخت اینترنتی قبوض

پیشخوان پرداخت قبض

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری