page contents
سه شنبه, ۲۸.۱۰.۱۳۹۵

تسهیلات و خدمات

http://bimegar.ir/images/bimeh_sarmad.png

بیمه تضامین 1395

پیشخوان خدمات بانکی

وام قرض الحسنه

شناسنامه پایگاه

پایگاه خبری

پیشخوان دفاتر

ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاسیس: 1383/7/7

نمابر:

با مجوز رسمی از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده ی مجوز
روی تصویر زیر کلیک کنید

logo-samandehi

اوقات شرعی



آمار

mod_vvisit_counterامروز1148
mod_vvisit_counterدیروز1327
mod_vvisit_counterاین هفته3853
mod_vvisit_counterهفته گذشته8592
mod_vvisit_counterاین ماه21971
mod_vvisit_counterماه گذشته44275
mod_vvisit_counterکل بازدیدها4846363

در 20 دقیقه گذشته : 21
آی پی شما : 54.205.153.63
,
امروز : 28 دی 1395

پایگاههای رسمی کشور

رییس جمهور

3

4

صفحه اصلي Section Blog Latest اینترنت سال ۹۵ ارزان می شود
اینترنت سال ۹۵ ارزان می شود PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط dinparast   
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه کاهش قیمت اینترنت در سال ۹۵ خبر داد و گفت: طرح کاهش قیمت پهنای باند اینترنت را به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات می بریم.

محمود خسروی در پاسخ به خبرنگار مهر، درخصوص برنامه های وزارت ارتباطات برای کاهش قیمت پهنای باند اینترنت و دسترسی کاربران اظهارداشت: مانند هر سال درصدد کاهش قیمت پهنای باند برای سال ۹۵ هستیم و در این زمینه ارزیابی از وضعیت موجود آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، با بیان اینکه در حال ارزیابی وضعیت فعلی قیمت پهنای باند با توجه به تغییرات قیمت جهانی خرید، هستیم اضافه کرد: با هماهنگی وزیر ارتباطات، تا پایان سال جاری، پیشنهاد مدنظر برای کاهش این قیمت را ارائه خواهیم داد.

معاون وزیر ارتباطات گفت: هنوز جمع بندی نهایی در مورد میزان کاهش قیمت پهنای باند اینترنت صورت نگرفته اما به طور قطع رقم قابل توجهی است که در صورت تصویب در کمیسیون تنظیم مقررات، برای کاربران نهایی اینترنت نیز ملموس خواهد بود.

خسروی که در حاشیه مراسم جایزه ملی کیفیت ICT در جمع خبرنگاران سخن می گفت در مورد عدم حضور بسیاری از اپراتورهای ارتباطی و ارائه دهندگان خدمات در این جایزه، گفت: این جایزه الزامی نبوده و اپراتورهایی که علاقه مند به ارزیابی وضعیت و کیفیت خود بودند درخواست حضور در این طرح را داشتند. این جایزه با آنچه که رگولاتوری هر ۳ ماه یکبار به عنوان ارزیابی اپراتورها اعلام می کند متفاوت است و ارزیابی رگولاتوری برای اپراتورها الزامی و اجباری است.

وی در مورد ارائه قرارداد سطح کیفی خدمات (SLA) به اپراتورهای ارتباطی نیز گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت، به تمامی تعهدات خود مبنی بر ارائه این خدمات و سطح بندی آن در صورت قرارداد، پایبند است و حتی ظرفیت خالی برای شبکه دیده شده است که در صورت بروز مشکل، اختلالی در برقراری ارتباط پیش نیاید.

 

تبلیغات

تلفن: 88172099-021

تبلیغات تجاری، تبریک و تسلیت

خدمات الکترونیک

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان
خرید انلاین بلیت اتوبوس
هدفمندکردن یارانه ها
مستمری تامین اجتماعی
سامانه شکایات و پیگیری
شناسۀ   ملی   شرکتها
سامانه شکایات بازرسی کل کشور
بازرسی    کل    کشور
سازمان ثبت احوال کشور

فرم  صدور  کارت  منزلت

پرتال الکترونیکی تعاون

رهگیری مرسولات پیشتاز
سیستم   رهگیری  پست
پرداخت اینترنتی قبوض

پرداخت اینترنتی قبوض


ثبت   شکایات    قضایی

متن دادخواستهای حقوقی


خرید بلیت قطار


درخواست ویزای کشور ایران

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری